  • 1. Data: 2005-06-29 10:59:13
    Temat: Zwrot towaru
    Od: "AKS" <o...@N...zag.pl>

    Witajcie,
    Czy mozecie podac mi adres badz dane
    ustawy dotyczace warunkow zwrotu towaru?
    Ostatnio sporo sie nawalczylam chcac oddac
    [na drugi dzien po zakupie] telewizor
    w Media Markt.
    Dodam, ze towar nawet z ich magazynu nie wyjechal,
    a powodem zwrotu byl fakt nizszej [o 30%] ceny
    identycznego telewizora w drugim
    [takze MM w tym samym miescie] sklepie.
    No a przy okazji dowiedzialam sie ze MM nie maja
    z soba nic wspolnego.. oprocz nazwy ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    AKS

  • 2. Data: 2005-06-29 11:10:26
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "AKS" <o...@N...zag.pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio sporo sie nawalczylam chcac oddac
    > [na drugi dzien po zakupie] telewizor
    > w Media Markt.

    I ciesz się, ze Ci przyjełi bo nie mają takiego obowiązku gdy towar jest
    pełnowartosciowy. Dobra wola sprzedawcy

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-06-29 11:24:57
    Od: "AKS" <o...@N...zag.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR news:d9tvmr$579$1@nemesis.news.tpi.pl napisał (-a):

    > pełnowartosciowy. Dobra wola sprzedawcy
    > HaNkA

    A nie obowiazuje juz przepis mowiacy,
    ze mam prawo zwrocic towar do 7-miu dni?

    --
    Pozdrowienia,
    AKS

  • 4. Data: 2005-06-29 11:33:36
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    > A nie obowiazuje juz przepis mowiacy,
    > ze mam prawo zwrocic towar do 7-miu dni?

    Nie

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2005-06-29 12:00:07
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr/inw <p...@w...art.alto.com.pl> napisał(a):

    > Nie

    Mało tego, nigdy nie obowiązywał :))

    pzdr

    marek radwański

  • 6. Data: 2005-06-29 12:02:44
    Od: "AKS" <o...@N...zag.pl>

    Marek Radwański news:d9u2g7$8pl$1@inews.gazeta.pl napisał (-a):

    > Mało tego, nigdy nie obowiązywał :))
    > pzdr
    > marek radwański

    Hmm, juz sobie doczytalam.
    Kolega wprowadzil mnie w blad, tak wiec dziekuje MM
    za wyrozumialosc.

    --
    Pozdrowienia,
    AKS

  • 7. Data: 2005-06-29 18:16:22
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Marek Radwański napisał(a):

    > Mało tego, nigdy nie obowiązywał :))

    Obowiązywał i dotyczył Handlu Uspołecznionego

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2005-06-30 06:06:33
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Markus Sprungk napisał(a):
    > Obowiązywał i dotyczył Handlu Uspołecznionego

    ale nie 7...

    KG

  • 9. Data: 2005-06-30 06:30:21
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>