eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 200. Data: 2015-08-26 18:00:35
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Naturalnym jest stan, kiedy każdy we własnym imieniu o sobie decyduje;
    > nie ma to nic wspólnego z obowiązkiem pisania piórem, zamiast długopisem.

    Zdaje sie, ze zgodzilismy sie ze tak sie nie da gdzies w momencie kiedy
    zaczeto tworzyc małe osady...

  • 202. Data: 2015-08-26 18:05:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Kto nie zna historii, skazany jest na jej powtórne przeżycie.

    > Mhm. Bo w XIX wieku to świetnie działało.

    Oczywiście. Nie widziałeś tam postępu? Nie porównuj do tego, co jest
    teraz. Porównaj to co było wcześniej, z tym co było później.

    Przecież to nie było tak, że chłopi gnali do fabryk, bo im było w
    fabrykach gorzej.

    --
    Liwiusz

  • 203. Data: 2015-08-26 18:07:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Reasumujac - wypadałoby sie zgodzic, ze jak osoba niezaszczepiona zobowiaze
    > sie nie wychodzic z domu, tudziez przebywac tylko w miejscach oznaczonych
    > "dostepne dla nieszczepionych" to własciwie nie mam nic przeciw temu zeby
    > sie nie szczepiła.

    Pod warunkiem, że te miejsca "tylko dla szczepionych" to miejsca wybrane
    przez ich właścicieli, a nie wymuszone odgórnie.

    --
    Liwiusz

  • 204. Data: 2015-08-26 18:07:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Zdaje sie, ze zgodzilismy sie ze tak sie nie da gdzies w momencie kiedy
    > zaczeto tworzyc małe osady...

    Albowiem ponieważ?

    --
    Liwiusz

  • 205. Data: 2015-08-26 18:09:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-08-26, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Oczywiście. Nie widziałeś tam postępu? Nie porównuj do tego, co jest
    > teraz. Porównaj to co było wcześniej, z tym co było później.

    Nie porównuje. Pytam co doprowadziło do cywilizacji tych warunków.
    Wolny rynek sam z siebie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 206. Data: 2015-08-26 18:11:14
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 18:00, Budzik pisze:
> [...]
    > "dostepne dla nieszczepionych" to własciwie nie mam nic przeciw temu zeby

    Może sam się nie szczepić ale nie ma prawa nie szczepić swoich dzieci!
    Bo wbrew temu co głosi propaganda, dzieci nie są "własnością rodziców",
    więc ojcu nie wolno sprzedać 6-letniej córki do burdelu. Dzieci nie są
    niczyją własnością! Ciekawe że ci, którzy uważają dzieci za "własność"
    rodziców są zwykle przeciwni aborcji, ale gdy dziecko już się urodzi,
    wolno z nim robić co się chce?

  • 207. Data: 2015-08-26 18:12:37
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 18:05, Liwiusz pisze:
    > Przecież to nie było tak, że chłopi gnali do fabryk, bo im było w
    > fabrykach gorzej.

    Chłopi nie mieli wyboru

  • 208. Data: 2015-08-26 18:13:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2015-08-26, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie porównuje. Pytam co doprowadziło do cywilizacji tych warunków.
    > Wolny rynek sam z siebie?

    Czyli do czego?

    --
    Liwiusz

  • 209. Data: 2015-08-26 18:14:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 18:12, zdumiony pisze:

    > Chłopi nie mieli wyboru

    Siłą byli wcielani? No to nie był to wolny rynek.

    --
    Liwiusz

  • 210. Data: 2015-08-26 18:16:53
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 18:13, Liwiusz pisze:

    > Czyli do czego?

    Kapitaliści musieli trochę poluzować śrubę czując oddech komunizmu i
    stąd ten postęp na Zachodzie.