  • 1. Data: 2005-03-02 15:05:32
    Temat: Ponowny pozew o rozwód
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce>

    To będzie już mój drugi pozew o rozwód.
    Z pierwszego się wycofałem i próbowaliśmy jeszcze raz.
    Nie wyszło więc jednak postanowiłem się rozwieść.
    Z pierwszej sprawy odbyła się sprawa pojednawcza,
    po której - nie od razu, złożyłem pismo
    z proźbą o wycofanie pozwu i zamknięcie sprawy rozwodowej.
    I teraz mam pytanie.
    Czy w tej chwili mogę się w jakiś sposób powoływać na pierwszą sprawę.
    Np. musiałem dostarczyć odpisy aktu małżeństwa i aktu urodzenia dziecka.
    Czy muszę dostarczyć je teraz ponownie?
    I drugie.
    Czy mogę w obecnym pozwie powoływać się na to że już była sprawa
    pojednawcza? Że była potem jakaś próba naprawy związku która nie wyszła?
    Jak to ujmować? Pisać o wszystkim od nowa i tylko dołączyć kopię pierwszego
    pozwu czy może zawrzeć kopię pierwszego pozwu i drugi pisać jako
    kontynuację pierwszego?
    Dziękuję za wszelką pomoc.

    && &&
    && t...@p...pl &&
    && Nie jest łatwo napisać coś w sygnaturce... &&
    && &&

  • 2. Data: 2005-03-02 23:18:18
    Temat: Re: Ponowny pozew o rozwód
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "grzehorz" <a...@...sygnatur.ce> napisał w wiadomości
    .
    > I teraz mam pytanie.
    > Czy w tej chwili mogę się w jakiś sposób powoływać na pierwszą sprawę.

    tak
    > Np. musiałem dostarczyć odpisy aktu małżeństwa i aktu urodzenia dziecka.
    > Czy muszę dostarczyć je teraz ponownie?

    nie , wystarczy podac sygn.akt w ktorych znajduja sie dokumenty

    > I drugie.
    > Czy mogę w obecnym pozwie powoływać się na to że już była sprawa
    > pojednawcza?

    nie

    Że była potem jakaś próba naprawy związku która nie wyszła?

    nie , jedynie krotko opisac w uzasadnieniu

    > Jak to ujmować? Pisać o wszystkim od nowa i tylko dołączyć kopię
    pierwszego
    > pozwu czy może zawrzeć kopię pierwszego pozwu i drugi pisać jako
    > kontynuację pierwszego?

    od nowa , jedynie powolac sie na sygn.akt j.w tak wiec wypunktowac swoje
    żądania w uzasadnieniu kolejno kazdy z pkt.uzasadnic

    Sandra