    From: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ponowny pozew o rozwód
    Date: Thu, 3 Mar 2005 00:18:18 +0100

    Użytkownik "grzehorz" <a...@...sygnatur.ce> napisał w wiadomości
    news:sa1hf2-f0a.ln1@zerwer.artikon...
    .
    > I teraz mam pytanie.
    > Czy w tej chwili mogę się w jakiś sposób powoływać na pierwszą sprawę.

    tak
    > Np. musiałem dostarczyć odpisy aktu małżeństwa i aktu urodzenia dziecka.
    > Czy muszę dostarczyć je teraz ponownie?

    nie , wystarczy podac sygn.akt w ktorych znajduja sie dokumenty

    > I drugie.
    > Czy mogę w obecnym pozwie powoływać się na to że już była sprawa
    > pojednawcza?

    nie

    Że była potem jakaś próba naprawy związku która nie wyszła?

    nie , jedynie krotko opisac w uzasadnieniu

    > Jak to ujmować? Pisać o wszystkim od nowa i tylko dołączyć kopię
    pierwszego
    > pozwu czy może zawrzeć kopię pierwszego pozwu i drugi pisać jako
    > kontynuację pierwszego?

    od nowa , jedynie powolac sie na sygn.akt j.w tak wiec wypunktowac swoje
    żądania w uzasadnieniu kolejno kazdy z pkt.uzasadnic

    Sandra