  • 11. Data: 2008-02-14 11:02:15
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr [trzykoty] napisał:
    > To nie jest kwestia myślenia prokuratury. Postępowanie przygotowawcze rządzi
    > się tzw. ułomną sprawiedliwością, tzn. błąd jest dopuszczalny, bo tu nikogo

    "błąd jest dopuszczalny" - bredziłbyś tak gdyby to Tobie złamali
    kręgosłup i pobili Twoją żonę?

    zdrówka
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 12. Data: 2008-02-14 11:03:44
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w
    > "błąd jest dopuszczalny" - bredziłbyś tak gdyby to Tobie złamali kręgosłup
    > i pobili Twoją żonę?

    Przeczytaj sobie jeszcze raz, na spokojnie, dokładnie co napisałem, bo błąd
    o którym pisałem nie ma nic wspólnego z naganny faktem uszkodzenia ciała i
    zdrowia, którego dokonano.

  • 13. Data: 2008-02-14 11:17:28
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Arek pisze:
    > "błąd jest dopuszczalny" - bredziłbyś tak gdyby to Tobie złamali
    > kręgosłup i pobili Twoją żonę?

    Co tam? Umorzyli, oskarżyli czy na razie postępowanie
    pomawiająco-zmiękczające?

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 14. Data: 2008-02-14 11:18:29
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej"
    > Z artykułu wynika raczej, że postanowienie było wydane przed
    > przeszukaniem.

    Nie wiadomo czy autorowi artykułu chodzi o:
    - nakaz przeszukania, wydawany przez przełożonego policjantów, w trybie
    niecierpiącym zwłoki, bezpośrednio przed akcją albo
    -postanowienie prokuratora

    Ale racja, oba dokumenty są przygotowane przed przeszukaniem.

  • 15. Data: 2008-02-14 11:20:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Rzecznik Prokurwatury Krajowej napisał:
    > Co tam? Umorzyli, oskarżyli czy na razie postępowanie
    > pomawiająco-zmiękczające?

    Przenoszą to z prokuratury do prokuratury jak parzący kamień, biegli
    rezygnują itd. itp.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 16. Data: 2008-02-14 11:29:02
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 11:33:29 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > A uzbrojonych ludzi
    > najbezpieczniej dla otoczenia zatrzymuje się jak sądze w ich domu, a nie
    > następnego dnia w centrum miasta.

    Ty to masz zdrowie - dyskutujesz z trolami dla których pojedyncze
    wydarzenie opisane przez dziennikarzy, tak żeby tylko zwiększyć
    sensacyjność, to problem narodowy który tylko w PL się może zdarzyć.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2008-02-14 11:31:14
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Nie wiadomo czy autorowi artykułu chodzi o: (...)

    "Działaliśmy na podstawie postanowienia prokuratorskiego."

  • 18. Data: 2008-02-14 11:33:00
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Henry(k) pisze:
    > Ty to masz zdrowie - dyskutujesz z trolami dla których pojedyncze
    > wydarzenie opisane przez dziennikarzy, tak żeby tylko zwiększyć
    > sensacyjność, to problem narodowy który tylko w PL się może zdarzyć.

    Masz całkowitą rację, popieram. System trzeba chronić, w końcu co cię
    będzie tak dobrze karmiło...

    http://www.cytaty.info/cytat,1,1131

  • 19. Data: 2008-02-14 12:31:03
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Feb 14, 11:33 am, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>
    wrote:
    Następnego dnia... to mogli np. uciec albo dowiedzieć, ze
    > Policjia ich namierzyła i byłoby po sprawie. A uzbrojonych ludzi
    > najbezpieczniej dla otoczenia zatrzymuje się jak sądze w ich domu, a nie
    > następnego dnia w centrum miasta.

    Ja nie mowie o nastepnym dniu. ja mowie o atekach czekajacych pietro
    wyzej. Gazownik wchodzi, wychodzi mowi co i jak i ruszaja albo
    grzecznie pukaja. Nie wchodzi to wtedy z kopyta traktuja drzwi.
    Wspomniana Magdalenka to doskonaly przyklad tego ze bezmozgi
    organizuja akcje. Przestepcy wiedza ze policja nie przychodzi w bialy
    dzien a z rana wiec pewnie taki prowadza tryb zycia ze o tej 6 rano sa
    rozbudzeni i odbezpieczona bron trzymaja za paskiem. Poza tym
    przyznasz chyba ze jesli przez judasza widzisz panow na czarno z mp5 i
    krzyczacych policja to albo puscilbys serie przez drzwi i probowal
    ucieczki albo zaryglowal drzwi i uciekal. Facet ktory otwiera drzwi
    policji i jest poszukiwany albo jest idiota albo jest tak zaspany ze
    nie stwarza zagrozenia. To samo tyczy sie kobiety w stroju nocnym.

  • 20. Data: 2008-02-14 12:42:08
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik"
    >gazownik wchodzi, wychodzi mowi co i jak i ruszaja albo
    grzecznie pukaja. Nie wchodzi to wtedy z kopyta traktuja drzwi.

    Ależ się tego gazownika uczepił;)
    Myślę, że zawodowy, uzbrojony przestępca, który jest ścigany, który dziś
    jest na melinie, jutro w hotelu, po jutrze w Rosji czy Niemczch z
    kradzionymi samochodami przykładowo, a parę dni w wynajętym mieszkaniu nie
    potraktuje sobie ot tak gazownik mnie odwiedził, miło mi pana widzieć. Albo
    go wcale nie wpuści, albo zacznie coś podejrzewać, albo w najgorszym wypadku
    policjant udający gazownika z mieszkania nie wyjdzie... Ryzykowałbyś
    wysyłajac tam kogoś...?

    >Wspomniana Magdalenka to doskonaly przyklad tego >ze bezmozgi
    >organizuja akcje.

    To fakt, rozpoznanie podobno było mizerne.

    >Przestepcy wiedza ze policja nie przychodzi w bialy
    dzien a z rana wiec pewnie taki prowadza tryb zycia ze o tej 6 rano sa
    >rozbudzeni i odbezpieczona bron trzymaja za paskiem.

    W Magdalence, akurat to przewidziano i w drodze wyjątku akcja była o innej
    godzinie.

    Może i masz trochę racji.