  • 171. Data: 2008-02-17 21:34:03
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > To w takim razie niech policja bez dyskutowania płaci za wszelkie skutki
    > takiego padania, z praniem i wymianą ubrań włącznie - wtedy pogadamy.

    Siur, ale w takim razie Ty płacisz za każdą akcję policji związaną z
    Twoją osobą - podoba Ci się taka koncepcja? Numer 112 zmienimy np. na 0
    700 997 997 - 9 zl netto za minutę :-P

    "Psy" mi się przypomniały, szczególnie akcja w motelu.

    M.

  • 172. Data: 2008-02-17 22:20:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek pisze:

    > Siur, ale w takim razie Ty płacisz za każdą akcję policji związaną z
    > Twoją osobą - podoba Ci się taka koncepcja? Numer 112 zmienimy np. na 0
    > 700 997 997 - 9 zl netto za minutę :-P

    Ja już płacę. O podatkach nigdy nie słyszałeś?

  • 173. Data: 2008-02-17 22:30:52
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Zapisz się wraz z rodziną do lekarza specjalisty. Dla normalnego i
    > uczciwego człowieka wizyta policjanta nie jest powodem "traumy".

    serio ;>? raz do mnie zawitali smutni panowie o 3 nad ranem. jak sie
    przedstawili policja to sie odrazu obudzilem ;).

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 174. Data: 2008-02-17 22:31:57
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zacznijmy od tego, że nie wiemy, czy akcji nie filmowano. Zazwyczaj się
    > je filmuje. Z artykułu źródłowego to wcale nie wynika, że nie filmowano,
    > chyba że coś przeoczyłem.

    tasma zaginela. i co nam zrobicie;>?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 175. Data: 2008-02-17 23:50:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tasma zaginela. i co nam zrobicie;>?

    A zaginęła?

  • 176. Data: 2008-02-18 04:36:33
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > To won na Białoruś.

    Obawiam sie, ze to Ty, jako nieprzystosowany bedziesz musial wyemigrowac
    na jakas wysepke.

    > W Państwie prawa człowiek jest niewinny póki nie udowodnią mu winy przed
    > sądem.

    Najpierw trzeba go przed ten sad doprowadzic.