  • 1. Data: 2008-02-14 09:00:15
    Temat: OC z złomowanie pojazdu
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Witam!
    Wczoraj zezłomowałem samochód (mam odpowiednie papiery) a 18 lutego
    kończy mi się OC. Do tego dnia nie zdążę załatwić formalności w wydziale
    komunikacji, bo mieszkam w innym mieście niż był zarejestrowany samochód.
    czy powinienem przedłużyć OC do czasu załatwienia formalności?

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 2. Data: 2008-02-14 11:29:10
    Temat: Re: OC z złomowanie pojazdu
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > czy powinienem przedłużyć OC do czasu załatwienia formalności?

    Po prostu je wypowiedz ... Masz dokumenty z zezłomowania, więc od tego
    momentu nie jesteś już włascicielem.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-02-14 17:30:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Schwester wrote:
> [...]
    > komunikacji, bo mieszkam w innym mieście niż był zarejestrowany samochód.
    > czy powinienem przedłużyć OC do czasu załatwienia formalności?

    masz faks?
    ja załatwiłem wszystko faksem.
    ot taki cud jednorazowy.

    instrukcja obsługi urzędnika:

    1. dzowni sie do wydzialu komunikacji przedstawiajac sprawe, ze jest sie
    za granicą i nie da się tego załatwić samodzielnie
    2. Zaproponowac pani wyslanie dokumetnow faksem i oryginalow listem
    3. podac adres gdzie mqa wyslac decyzje o wykresleniu samochodu z ewidencji
    4. powtórzyc to samo w ubezpieczalni.