  • 191. Data: 2016-10-15 21:29:32
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Ta metoda odpada, bo ten "nowoczesny" elektroniczny podzielnik
    > samoprzesyłający dane ma naliczać w/g ciepła kaloryfera, a nie ciepla
    > które nagrzał w mieszkaniu.

    Z jednej strony nie masz pojecia co on mierzy, z drugiej strony przesadzasz
    co on mierzy - typowe Animkowanie.

    > Poza tym nie mam mieszkanioewgo termometru. Kiedyś wyrzuciłam, bo nie
    > chciałam się denerwować.

    Yula - całkiem przyzwoity elektroniczny za ok 20zł.

    > Różnie. W zależności jak miłe panie zechcą mi policzyć.

    Co to jest KURWA za odpwieidz? Dziecko, skoro juz prosisz o pomoc, to moze
    wykaz sie odrobina checi i napisz cos wiecej niz RÓZNIE...

    Chociaz własciwie nie, skoro płacisz róznie to widocznie adekwatnie.

    > Najpierw zakręcam kaloryfer.

    To zdecydowanie za mało.
    Zeby wywietrzyc - trzeba otworzyc okno.

  • 192. Data: 2016-10-15 21:29:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Gdzie panowie kupiliście te lampy? ;-)

    W sklepie alladyna.

  • 193. Data: 2016-10-15 22:46:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-15 o 21:29, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Z jednej strony nie masz pojecia co on mierzy, z drugiej strony przesadzasz
    > co on mierzy - typowe Animkowanie.
    Wiem, że mierzy ciepło jak kaloryfer jest zakręcony, a jeszcze ciepły.
    To jest już przeze mnie sprawdzone.

    > Yula - całkiem przyzwoity elektroniczny za ok 20zł.
    Nie chcę żadnego. Termometr mam w kościach ;-)
> [...]
    > Co to jest KURWA za odpwieidz? Dziecko, skoro juz prosisz o pomoc, to moze
    > wykaz sie odrobina checi i napisz cos wiecej niz RÓZNIE...

    Jaką pomoc? Chyba przesadzasz.
    Niestety tak jest, że na starość ludzie dziecinneją i nie ubliżyleś mi.
    Mam to gdzieś.

    > Chociaz własciwie nie, skoro płacisz róznie to widocznie adekwatnie.
    Są różne współczynniki do wyliczania. Nie mogłam się doprosić o wzory.
    > Najpierw zakręcam kaloryfer.
    >
    > To zdecydowanie za mało.
    > Zeby wywietrzyc - trzeba otworzyc okno.
    No i kto tu jest dzieckiem i to kapryszcym tupiącym dzieckiem?
    Mam Ci wykladać kawę jak debilowi, że najpierw zakręcam kaloryfery,
    potem otwieram okna?
    Eot

    --
    animka

  • 194. Data: 2016-10-15 22:46:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-15 o 21:29, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > W sklepie alladyna.
    Podaj adres.

    --
    animka

  • 195. Data: 2016-10-16 00:30:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-10-16 o 21:29, Budzik pisze:

    > Z jednej strony nie masz pojecia co on mierzy, z drugiej strony przesadzasz
    > co on mierzy - typowe Animkowanie.

    Tzw. podzielnik ciepła tak naprawdę mierzy całkę oznaczoną z temperatury
    na powierzchni kaloryfera po czasie. Na tej podstawie organizator
    usiłuje mniej lub bardziej udolnie powyliczać udziały we wspólnych
    kosztach ogrzewania budynku.

  • 196. Data: 2016-10-16 01:51:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

> [...]

    na powierzchni kaloryfera po czasie. Na tej podstawie organizator
    usiłuje mniej lub bardziej udolnie powyliczać udziały we wspólnych
    ---
    I jak zimniej jest to całka wychodzi mniejsza i wtedy mniej zlicza ? ->
    Pierdoły

  • 197. Data: 2016-10-16 11:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Wiem, że mierzy ciepło jak kaloryfer jest zakręcony, a jeszcze ciepły.
    > To jest już przeze mnie sprawdzone.

    Ale nie wiesz ile, jaka to skala etc.
    Z tego co ja wiem, te liczniki licza kilka parametrów - temperature
    grzejnika, temperature mieszkania ale głowy nie dam, bo dochodziłem do tego
    jakis czas temu.

    Ale to ze dodaje jednostki jak kaloryfer zakrecony ale ciepły to nic w tym
    dziwnego nie ma - skąd podzielnik ma wiedziec ze kaloryfer jest zakrecony,
    skoro jest ciepły?

> [...]

    > Jaką pomoc? Chyba przesadzasz.
    > Niestety tak jest, że na starość ludzie dziecinneją i nie ubliżyleś

    ROTFL

> [...]
    > No i kto tu jest dzieckiem i to kapryszcym tupiącym dzieckiem?
    > Mam Ci wykladać kawę jak debilowi, że najpierw zakręcam kaloryfery,

    Ludzie wietrza róznie, nektorzy otwieraja lekko okno i tak trzymaja pol
    dnia.
    Wiedzac, ze rozmawiam z Animka, wole dopytac :)

  • 198. Data: 2016-10-16 11:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > temperatury na powierzchni kaloryfera po czasie. Na tej podstawie
    > organizator usiłuje mniej lub bardziej udolnie powyliczać udziały we

    Chyba z ciekawości podejde do tego tematu.
    Kojarze, ze kiedys czytałem taka ulotke i tam było tez napisane, ze te
    elektroniczne podzielniki zapamietuja tez temperature w pokoju i potem jest
    to przyrównywane do temperatury na dworze.
    Jeżeli w mieszkaniu jest cieplej to to tez liczy jako ogrzewanie przez
    sciany.

  • 199. Data: 2016-10-16 11:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Podaj adres.

    Na bajkowej 17.

  • 200. Data: 2016-10-16 12:50:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-10-16 o 11:01, Budzik pisze:

> [...]
    > to przyrównywane do temperatury na dworze.
    > Jeżeli w mieszkaniu jest cieplej to to tez liczy jako ogrzewanie przez

    Nie mówię "nie", ale sensu głębszego w tym nie widzę, albowiem dla
    danego budynku zewnętrzna temperatura raczej będzie jednakowa.