    Subject: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <ntb6i0$vua$1@usenet.news.interia.pl>
    <57f95ea9$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <57f96480$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nttsct$qsq$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Sat, 15 Oct 2016 22:46:21 +0200

    W dniu 2016-10-15 o 21:29, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Z jednej strony nie masz pojecia co on mierzy, z drugiej strony przesadzasz
    > co on mierzy - typowe Animkowanie.
    Wiem, że mierzy ciepło jak kaloryfer jest zakręcony, a jeszcze ciepły.
    To jest już przeze mnie sprawdzone.

    > Yula - całkiem przyzwoity elektroniczny za ok 20zł.
    Nie chcę żadnego. Termometr mam w kościach ;-)
    > Oczywiście algorytm to podstawa bo przeciez zawsze czesc ciepła
    > bedzie z rur, czesc od sasiadów wiec jakis procent jest liczony
    > ogólnie dla całego domu czy innej jednostki.
    >
    > Z ciekawości - ile ci wychodzi ogrzewanie na rok, jakie duze
    > mieszkanie i jaka srednio temperatura utrzymywana?
    > Co to jest KURWA za odpwieidz? Dziecko, skoro juz prosisz o pomoc, to moze
    > wykaz sie odrobina checi i napisz cos wiecej niz RÓZNIE...

    Jaką pomoc? Chyba przesadzasz.
    Niestety tak jest, że na starość ludzie dziecinneją i nie ubliżyleś mi.
    Mam to gdzieś.

    > Chociaz własciwie nie, skoro płacisz róznie to widocznie adekwatnie.
    Są różne współczynniki do wyliczania. Nie mogłam się doprosić o wzory.
    > Najpierw zakręcam kaloryfer.
    >
    > To zdecydowanie za mało.
    > Zeby wywietrzyc - trzeba otworzyc okno.
    No i kto tu jest dzieckiem i to kapryszcym tupiącym dzieckiem?
    Mam Ci wykladać kawę jak debilowi, że najpierw zakręcam kaloryfery,
    potem otwieram okna?
    Eot

    --
    animka