eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Rękojmia - brak reakcji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2016-09-29 09:01:55
    Temat: Rękojmia - brak reakcji
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Otrzymałem przedmiot z defektem kupiony na allegro od osoby prywatnej.
    Próbuję skorzystać z prawa rękojmi, ale sprzedawca w ogóle nie odpowiada
    na korespondencję (na razie e-mailową) oraz nie odbiera telefonu. Czy
    tak prowadzona korespondencja jest wystarczająca aby była uznana za
    skuteczną (kontakt przedsprzedażowy i posprzedażowy był w tej samej
    formie) czy też powinienem wysmarować polecony? Chciałbym, aby
    sprzedawca albo usunął usterkę albo obniżył cenę a ja ją usunę we
    własnym zakresie - czy właśnie takie roszczenie powinno się znaleźć w
    piśmie do niego? Czy w przypadku dalszego braku kontaktu mogę naprawić
    usterkę we własnym zakresie i wystąpić o zwrot kosztów? Czy wymagana
    jest opinia rzeczoznawcy czy też wystarczy opinia serwisu? Uprzejmie
    proszę o wskazówki jak takie postępowanie przeprowadzić "z głową" czyli
    skutecznie.

    JaceK


  • 2. Data: 2016-09-29 11:25:23
    Temat: Re: Rękojmia - brak reakcji
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    10 zł? 1000 zł?
    BTW a kontakt ze sprzedawcą przez aledrogo?


    -----
    > Otrzymałem przedmiot z defektem kupiony na allegro od osoby prywatnej.


  • 3. Data: 2016-09-30 02:41:32
    Temat: Re: Rękojmia - brak reakcji
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-29 o 09:01, JaceK pisze:
    > Otrzymałem przedmiot z defektem kupiony na allegro od osoby prywatnej.
    > Próbuję skorzystać z prawa rękojmi, ale sprzedawca w ogóle nie
    > odpowiada na korespondencję (na razie e-mailową) oraz nie odbiera
    > telefonu. Czy tak prowadzona korespondencja jest wystarczająca aby
    > była uznana za skuteczną (kontakt przedsprzedażowy i posprzedażowy był
    > w tej samej formie) czy też powinienem wysmarować polecony? Chciałbym,
    > aby sprzedawca albo usunął usterkę albo obniżył cenę a ja ją usunę we
    > własnym zakresie - czy właśnie takie roszczenie powinno się znaleźć w
    > piśmie do niego? Czy w przypadku dalszego braku kontaktu mogę naprawić
    > usterkę we własnym zakresie i wystąpić o zwrot kosztów? Czy wymagana
    > jest opinia rzeczoznawcy czy też wystarczy opinia serwisu? Uprzejmie
    > proszę o wskazówki jak takie postępowanie przeprowadzić "z głową"
    > czyli skutecznie.
    >
    > JaceK
    Napisz do Allegro. Pomogą Ci i podpowiedzą co masz robić.

    --
    animka

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1