    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podpisz petycję
    Date: Mon, 23 Nov 2015 15:19:36 +0100

    W dniu .11.2015 o 22:39 Marsjanin <m...@m...tk> pisze:

    > Jakbyś się tym interesował, to zrozumiałbyś, że popełniasz błąd logiczny
    > pisząc powyższe zdanie.

    Chętnie poznam "Twoją" logikę.
    Może równie fascynująca, jak "kobieca logika".
    Albo równie szkodliwa, jak twórców petycji.

    > Ale to jest nieistotne.

    Wręcz przeciwnie - walcz o swój honor!
    Nawet największy profan zawsze może powiedzieć "nie masz racji, ale to
    nieistotne".
    A powiem więcej, im niższy poziom, tym częstsze takie odkrywcze
    stwierdzenia.

    Ja jestem gotów do dyskusji, zapraszam.

    > Chciałbym się odnieść do treści (bo likwidacja niezawisłości sądów to
    > rzeczywiście brednie), tylko że po kliknięciu w link nie mam petycji,
    > tylko jej krótkie streszczenie w 2 zdaniach i pole do wpisania danych. Co
    > robię źle?

    Ach...
    Mimo, że zarzucasz mi błąd logiczny, to jednak zwyczajnie nie potrafiłeś
    dotrzeć do materiałów, które legły u podstaw owego "błędnego logicznie"
    stwierdzenia.

    Poczytaj tutaj, co Grzegorz Niedzwiecki podał jako rozwinięcie petycji:
    http://barwybezprawia.pl/2015/05/08/sad-nad-sedziami
    -urzednikami-i-przedstawicielami-wladz-konferencja-d
    otyczaca-powolania-obywatelskiego-instytutu-konstytu
    cyjnego-warszawa-21-05-2015r-g-12-00-sala-kolumnowa-
    sejmu/

    Ale przeczytaj zanim zaczniesz przedstawiać "swoją logikę"!

    --
    Trefniś