  • 1. Data: 2004-06-21 18:34:05
    Temat: Podobno... uciazliwi lokatorzy
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    Witam,
    Znajoma wynajela lokatorom mieszkanie, legalnie, placi podatek od najmu w
    Urzedzie Skarbowym.

    Po kilku miesiacach dowiedziala sie, ze wspolmieszkancy z "klatki"
    narzekaja, że pies lokatorow straszy ludzi (podczas wychodzenia... inni tez
    maja psy), ze podobno raz zalatwil sie na klatce.... nie zdazyl zejs z 4
    pietra, ze jest czasami za glosno.

    Czy w tej sprawie mieszkancy bloku powinni zwracac sie z probleme do
    wlascicielki mieszkania (mojej znajomej) czy wprost do lokatorow, poniewaz
    to oni maja w obecnej chwili prawo do zamieszkiwania (poparte umowa)?

    PS. Kolezanka jest na razie zadowolona.... lokatorzy placa i nie ma klopotow
    z nimi.

    -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 2. Data: 2004-06-21 19:08:01
    Temat: Re: Podobno... uciazliwi lokatorzy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wildcat wrote:

    > Czy w tej sprawie mieszkancy bloku powinni zwracac sie z probleme do
    > wlascicielki mieszkania (mojej znajomej) czy wprost do lokatorow, poniewaz
    > to oni maja w obecnej chwili prawo do zamieszkiwania (poparte umowa)?

    Czy lokatorzy są nieletni albo są w jakiś inny sposób ubezwłasnowolnieni
    i znajdują się pod opieką twojej znajomej?

  • 3. Data: 2004-06-22 14:39:58
    Od: "Wildcat" <w...@p...onet.pl>

    > Czy lokatorzy są nieletni albo są w jakiś inny sposób ubezwłasnowolnieni
    > i znajdują się pod opieką twojej znajomej?

    Nie... jest to czlowiek pelnoletni, nie zwiazany z kolezanka zadnymi wiezami
    pokrewienstwa,

    Pozdrawiam,
    Wildcat