  • 21. Data: 2010-12-07 16:25:29
    Temat: Re: Pobieraczek.pl poraz nt-y
    Od: ALi <n...@l...org>

    Dnia 07-12-2010 o 16:32:22 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "ALi" <n...@l...org> napisał w wiadomości

    > Poinformować serwis o opisanych przez Ciebie okolicznościach i
    > zasugerować, by złożyli zawiadomienie o przestępstwie na ich szkodę, bo
    > najwidoczniej ktoś ich oszukał.

    Tylko strach mieć kontakty z serwisami o tak wspaniałej opinii.

    Adam Lemiesz

  • 22. Data: 2010-12-07 16:46:59
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    ALi wrote:

    > Przeglądałem właśnie "przykładowe" wezwania pobieraczka. I są pewne
    > różnice.
    > Jest całkowicie inny numer konta. Nie ma odnośników do płatności
    > dotpay, ani
    > do blankietu przelewu jak w "oryginale". Ciekawe.

    A to ciekawostka.
    Najwyraźniej ktoś się pod nich podszywa, licząc że znajdzie frajerów
    którzy zapłacą.

    Świat się kończy, oszuści podszywają się pod oszustów ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 23. Data: 2010-12-07 19:14:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2010 16:31, Robert Tomasik pisze:

    > No, w każdym razie nie posządzam go wprost o oszustwo, chyba, ze
    > zakładamy, iż to oni świadomie sfałszowali te dane.

    Jeśli mimo mojego zaprzeczenia upiera się i wmawia mi, że to moje - to
    dla mnie jest to świadome oszustwo.

    Widać jesteś bardziej ufny ;)

  • 24. Data: 2010-12-07 19:25:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4cfe87b1$1@news.home.net.pl...

    > Jeśli mimo mojego zaprzeczenia upiera się i wmawia mi, że to moje - to
    > dla mnie jest to świadome oszustwo.
    >
    > Widać jesteś bardziej ufny ;)

    Jak będzie upierdliwy, to jestem skłonny dopatrzyć się złośliwego
    niepokojenia, ale nie oszustwa w tym wypadku.

  • 25. Data: 2010-12-09 12:53:00
    Od: ALi <n...@l...org>

    No i ciąg dalszy jest. Tym razem jest "Przedsądowe wezwanie do zapłaty za
    usługę"
    A w nim we fragmencie:
    "Jednocześnie pragniemy przypomnieć, iż świadczenie Usług Usenet w ramach
    Bezpłatnego Testowania powoduje obciążenie zasobów wykorzystywanych w
    szczególności infrastruktury dostawcy sieci Usenet. Nieuzasadnione
    obciążenie Zasobów Angażowanych, w szczególności poprzez niewykonanie lub
    nienależyte wykonanie zobowiązania stanowi szkodę wyrządzoną Usługodawcy i
    podlega karze umownej w wysokości stanowiącej wyrażoną w złotych polskich,
    równowartość 100 dolarów amerykańskich, wraz z odsetkami w wysokości
    czterokrotności stopy procentowej kredytu lombardowego Narodowego Banku
    Polskiego."

    Tzn. jak się korzysta należy się 94.5zł, a jak się nie korzysta to 100$ z
    odsetkami?

    Mowę odbiera.

    Adam Lemiesz

  • 26. Data: 2010-12-11 13:04:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Dec 2010, ALi wrote:

    > Tzn. jak się korzysta należy się 94.5zł, a jak się nie korzysta to 100$
    > z odsetkami?

    No. Uzadniają tym, że przez niekorzystanie spowodowałeś u nich szkodę
    wskutek spadku oczekiwanego zysku z reklam ;)

    > Mowę odbiera.

    :D

    pzdr, Gotfryd