  • 81. Data: 2023-10-28 01:44:50
    Temat: Re: Pobicie Amerykanki
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Z faktu, że najprawdopodobniej BMW uderzyło w KIA, zanim KIA w barierki
    > nie wynika, że na skutek zderzenia z BMW KIA uderzyło w barierki.

    A na skutek czego uderzyła w barierki?

    Twierdzisz, że kia uderzyłaby w barierki nawet wtedy, gdyby bmw w nią
    nie uderzyło?

    Ja pierdolę, to się w pale nie mieści, że takim ludziom jak ty obywatele
    płacą pensję.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 82. Data: 2023-10-30 10:35:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 27 Oct 2023 16:22:40 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Handluję wyłącznie guzikami z masy perłowej. ;)

    Robert Policmajster najpierw niezbicie wykazał, że w toalecie była bójka.
    Kiedy się okazało, że jednak nie, nawet nie mrugnął okiem, tylko obwieścił
    światu, że musowo do ubikacji była kolejka, o której oczywiscie żadne
    źródło nie wspomina.

    Intryguje mnie, skąd u niego taka skłonność do bajdurzenia. Kiedyś chwalił
    się, że w Nowym Sączu widywane są wyłącznie śnięte ryby, więc może te
    miazmaty go odurzają i pod ich wpływem dostaje weny literackiej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com