  • 11. Data: 2014-11-26 13:03:16
    Temat: Re: Parkowanie na kopercie - auto nie ma znaczka
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-26 03:19, Adam pisze:

    > Coś więcej?

    http://moto.onet.pl/porady-ekspertow/parking-przed-s
    upermarketem-czy-przepisy-tam-obowiazuja/9dv08

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2014-11-26 13:06:12
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    A może jakas akcja "stop hamom" jak w Rosji pomoże?
    Bo widzę, że takich "niepełnosprawnych" w bmw czy range rowerach jest nad
    wyraz dużo.

  • 13. Data: 2014-11-26 15:36:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tom N" <1...@5...180425.invalid> napisał w wiadomości
    .141125.invalid...
    > Robert Tomasik w

    > Przespałeś nowelizację wprowadzającą strefy ruchu?

    W strefie ruchu obowiazują zasady, jak na drodze publicznej - więc może sie
    trochę nieprecyzyjnie wyraziłem. Ale pod wieloma sklepami nie ma
    odpowiednich tablic. Nie ma, bo to też nie jest takie proste. Administrator
    musi wyznaczyć chodniki, przejścia dla pieszych itd.

  • 14. Data: 2014-11-26 23:00:35
    Od: HIKI <h...@g...pl>

    1...@n...neostrada.pl

    > Tylko w wypadku parkingów nie będących drogami publicznymi naruszenie
    > tego przepisu ma znaczenie jedynie honorowe :-)

    A wiadom jacy Polacy w wiekszosci są.

    Jakby nie bylo honorowe zaparkowac dla iejscu dl aniepelnosprawnych, to
    by nie parkowali, oczywiste?

    --

    Fug the Sigstem!

  • 15. Data: 2014-11-28 12:35:38
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 26 Nov 2014 13:06:12 +0100
    "Zebris" <B...@w...pl> wrote:

    > A może jakas akcja "stop hamom" jak w Rosji pomoże?
    > Bo widzę, że takich "niepełnosprawnych" w bmw czy range rowerach jest
    > nad wyraz dużo.

    A to niepełnosprawny nie może być przy kasie? ;)
    Ostatnio widziełem Cayen, legitymacja była wyłożona
    zaprzednią szybą.
    Tak, tak, wiem o co Ci chodzi :)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 16. Data: 2014-11-28 15:21:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A to niepełnosprawny nie może być przy kasie? ;)

    Zacznijmy od tego, że z przywileju może korzystać osoba odwożąca /
    przywożąca inwalidę.

  • 17. Data: 2014-11-28 17:21:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-28 12:35, szerszen wrote:

    > A to niepełnosprawny nie może być przy kasie? ;)

    Może.

    > Ostatnio widziełem Cayen, legitymacja była wyłożona
    > zaprzednią szybą.
    > Tak, tak, wiem o co Ci chodzi :)

    Obstawiam, że za chwilę zaobserwujemy znaczne zubożenie grupy
    niepełnosprawnych, ze względu na weryfikację kart parkingowych:P

    Shrek.

  • 18. Data: 2014-11-28 19:41:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Shrek* napisał(-a):

    > Obstawiam, że za chwilę zaobserwujemy znaczne zubożenie grupy
    > niepełnosprawnych, ze względu na weryfikację kart parkingowych:P

    Bo teraz żeby dostać kartę parkingową to najpierw trzeba udowodnić, że
    się jej nie potrzebuje

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2014-12-01 09:41:17
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 28 Nov 2014 15:21:37 +0100
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Zacznijmy od tego, że z przywileju może korzystać osoba odwożąca /
    > przywożąca inwalidę.

    A to już zupełnie insza inszość ;)

    Dodatkowo uprawnienia takie dostają nie tylko Ci, którzy mają widoczne
    fizyczne defekty w postaci np. braku kończyny, takie karty otrzymują
    również np. ludzie z rozrusznikami serca, niektórzy przewlekle chorzy
    itd. Generalnie ludzie dla przypadkowego obserwatora pozornie zdrowi.

    --
    pozdrawiam
    szerszen