  • 1. Data: 2014-11-23 21:41:10
    Temat: życie bez meldunku
    Od: marek <marek@>

    Czy jest możliwe (sensowne) życie w Polsce bez zameldowania (stałego lub
    tymczasowego)? Mam na myśli praktyczne aspekty takiego funkcjonowania:
    czy w bankach nie robią problemów, czy da się wziąć kredyt, założyć
    konto itp.

    Marek

  • 2. Data: 2014-11-23 21:47:41
    Temat: Re: życie bez meldunku
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 2014-11-23 o 21:41, marek pisze:
> [...]
    > tymczasowego)? Mam na myśli praktyczne aspekty takiego funkcjonowania:
    > czy w bankach nie robią problemów, czy da się wziąć kredyt, założyć

    Witam, Gdy zakładałem konto w banku to była opcja czy z meldunkiem czy
    bez. Więc konto raczej można, możliwe , że nie w każdym banku

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2014-11-24 00:48:05
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2014-11-23 21:41, marek pisze:
> [...]
    > tymczasowego)? Mam na myśli praktyczne aspekty takiego funkcjonowania:
    > czy w bankach nie robią problemów, czy da się wziąć kredyt, założyć

    Żyję bez meldunku od kilkunastu lat i spokojnie się daje.
    Ba! Jest coraz łatwiej bo coraz częściej - jeśli już musisz - podajesz
    "miejsce zamieszkania" a nie "zameldowania".

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2014-11-24 00:53:57
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

> [...]
    > tymczasowego)? Mam na myśli praktyczne aspekty takiego funkcjonowania:
    > czy w bankach nie robią problemów, czy da się wziąć kredyt, założyć

    U mnie w banku zawsze proszą o dowód osobisty. Nie wiem, jak wygląda
    sprawa adresu w dowodzie u osoby de iure bezdomnej.

    Poza tym, o ile jeszcze na konto mogą przymknąć oko, bo to są twoje
    pieniądze, to na pewno bez adresu zameldowania kredytu się nie weźmie.

  • 5. Data: 2014-11-24 01:00:21
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > tymczasowego)? Mam na myśli praktyczne aspekty takiego funkcjonowania:
    > czy w bankach nie robią problemów, czy da się wziąć kredyt, założyć

    wszyscy musza sie i tak dostosować, od 1 stycznia 2016 roku definitywnie
    znika pojęcie meldunku:

    Art. 78.
    1427

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2014-11-24 10:04:11
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wszyscy musza sie i tak dostosować, od 1 stycznia 2016 roku definitywnie
    > znika pojęcie meldunku:
    >
    > Art. 78.
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2010217
    1427

    a od 1 stycznia 2015 w wydawanych dowodach osobistych zniknie m.in. adres
    zameldowania

    https://www.msw.gov.pl/pl/aktualnosci/12254,Nowy-wzo
    r-dowodu-osobistego.html

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2014-11-24 10:10:17
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > U mnie w banku zawsze proszą o dowód osobisty. Nie wiem, jak wygląda
    > sprawa adresu w dowodzie u osoby de iure bezdomnej.

    NIe ma adresu, i już.
    W banku robią trudności, ale do pszebrnięcia.
    Gożej z wyborami. Poszłam by mnie dopisali do listy wyborcuw,
    by mieć faktyczne prawo głosu.
    NIe dało się, użędniczka odmuwiła dopisania do listy.
    W wyborah nie dano mi możliwości skreślenia tego i owego.
    Powiedziała, że jakiś adres muszę podać, a ja podałam jako bezdomna tylko
    dzielnicę o tej samej nazwie co najmniejszy okręg= komisja obwodowa.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
    bez mnożenia,

  • 8. Data: 2014-11-25 00:23:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-11-24 10:04, tck pisze:

> [...]
    1427

    > a od 1 stycznia 2015 w wydawanych dowodach osobistych zniknie m.in.

    Nie przejmuj się. Już obecnie na każdym skrzyżowaniu i nie tylko są
    zainstalowane kamery, a gdzieniegdzie oprogramowanie do rozpoznawania osób.
    Ponadto większość osób już i tak jest dobrowolnie inwigilowana. Władze
    mają narzędzia, dzięki którym mogą wiedzieć o każdym "gdzie, kiedy i co
    robili".

  • 9. Data: 2014-12-11 17:26:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    the_foe wrote:

    > wszyscy musza sie i tak dostosować, od 1 stycznia 2016 roku definitywnie
> [...]

    Nie zniknie.
    Wlasnie planuja znowelizowac nowelizację do nowelizacji i przesunac
    zniesienie meldunku na czas dalej nieokreslony.

  • 10. Data: 2016-05-02 07:51:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No i jak, zniknęły???
    Razem z ciepłą wodą w kranie?