  • 1. Data: 2014-11-25 13:57:29
    Temat: Parkowanie na kopercie - auto nie ma znaczka
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    Od pewnego czasu zwróciłem uwagę na ciekawą rzecz.
    Przy marketach w miejscach postojowych z kopertą (dla osoby
    niepełnosprawnej) stawiane są auta bez znaczka wózka (na niebieskim tle) na
    szybkie auta (albo na desce - z przodu auta).
    Czy brak takiej plakietki jednoznacznie określa, że posiadacz auta (i auto)
    nie może stawiać samochodu w takim miejscu?
    A może nie ma obowiązku i może być np. osoba niepełnosprawna ale nie ma
    niebieskiej plakietki?

    I drugie pytanie.
    Czy mając fotki takich aut można je upublicznić? Jest takie miejsce w necie
    do publicznego pokazania cwaniaków, którzy bez prawa stawiają auta na
    kopertach?

  • 2. Data: 2014-11-25 15:21:10
    Temat: Re: Parkowanie na kopercie - auto nie ma znaczka
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 25 Nov 2014 13:57:29 +0100, Zebris napisał(a):

    > Czy brak takiej plakietki jednoznacznie określa, że posiadacz auta (i
    > auto) nie może stawiać samochodu w takim miejscu?

    To powinno nieco wyjaśnić:
    http://www.motosprawni.pl/index.php/oznakowanie-poja
    zdu

    --
    Grzegorz Tomczyk

  • 3. Data: 2014-11-25 16:25:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Zebris* napisał(-a):

> [...]
    > Czy brak takiej plakietki jednoznacznie określa, że posiadacz auta (i
    > auto) nie może stawiać samochodu w takim miejscu?

    Taki znaczek na kopercie ma wartość papieru toaletowego. Do parkowania
    na miejscach dla niepełnosprawnych upoważnia karta parkingowa, która jak
    najbardziej powinna być wyłożona w widocznym miejscu w pojeździe.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2014-11-25 16:51:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejscach dla niepełnosprawnych upoważnia karta parkingowa, która jak
    > najbardziej powinna być wyłożona w widocznym miejscu w pojeździe.

    Tylko w wypadku parkingów nie będących drogami publicznymi naruszenie tego
    przepisu ma znaczenie jedynie honorowe :-)

  • 5. Data: 2014-11-25 17:07:39
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-11-25 16:51, Robert Tomasik pisze:

    > Tylko w wypadku parkingów nie będących drogami publicznymi naruszenie
    > tego przepisu ma znaczenie jedynie honorowe :-)

    A jeśli regulamin parkingu centrum handlowego przewiduje "opłatę
    dodatkową" dla parkującego na kopercie bez karty?

  • 6. Data: 2014-11-25 17:12:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup
    > A jeśli regulamin parkingu centrum handlowego przewiduje "opłatę dodatkową"
    > dla parkującego na kopercie bez karty?

    Należy ją uiścić.

  • 7. Data: 2014-11-25 18:04:25
    Od: <1...@5...180425.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

    > Tylko w wypadku parkingów nie będących drogami publicznymi naruszenie tego
    > przepisu ma znaczenie jedynie honorowe :-)

    Przespałeś nowelizację wprowadzającą strefy ruchu?

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2014-11-25 19:51:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w
    wiadomości news:m529gf$mvu$1@node1.news.atman.pl...

    > A jeśli regulamin parkingu centrum handlowego przewiduje "opłatę
    > dodatkową" dla parkującego na kopercie bez karty?

    Jeśli jeszcze udowodnisz, że z regulaminem kierujący sie skutecznie
    zapoznał i wyraził zgodę na taką umowę ... to być może przed sądem dało by
    się dochodzić tego.

  • 9. Data: 2014-11-26 03:19:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-25 18:04, (Tom N) pisze:
    > Robert Tomasik w

    > Przespałeś nowelizację wprowadzającą strefy ruchu?

    Coś więcej?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2014-11-26 09:39:47
    Od: <3...@4...093947.invalid> (Tom N)

    Adam w

    > W dniu 2014-11-25 18:04, (Tom N) pisze:
    [...]

    > Coś więcej?

    http://www.infor.pl/prawo/wykroczenia/wykroczenia-dr
    ogowe/289700,Mandat-na-drodze-wewnetrznej.html

    --
    'Tom N'