  • 1. Data: 2004-07-03 08:44:16
    Temat: Pakowanie alkoholu w papier
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Czemu sprzedawcy pakują alkohol w papier ?
    Kilku sprzedawców którym zadałem to pytanie nie potrafiło odpowiedzieć, ot
    mają papier to pakują... gdyby go nie mieli, to by nie pakowali... w ten
    sposób po chwili namysłu odpowiedzieli.

    Czy ma to jakiś związek z obowiązującym anty-alkoholowym prawem ?

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl/popr_form_pyt_i_odp.htm

  • 2. Data: 2004-07-03 14:47:08
    Temat: Re: Pakowanie alkoholu w papier
    Od: "Marcin Mieszczanin" <m...@o...pl>

    Witam.

    Nie wiem jak sprawa wygląda w Polsce ale w Stanach prawo narzuca taką
    konieczność. Idąc ulicą nie można nieść a tym bardziej spożywać alkoholu nie
    opakowanego w papier tak aby etykieta nie była widoczna. Prawdopodobnie u
    nas jest podobnie.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-07-03 22:08:06
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    > Czemu sprzedawcy pakują alkohol w papier ?

    Moze dlatego, aby można go było spożyć w parku bez stresów? :)

  • 4. Data: 2004-07-04 09:06:59
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Moze dlatego, aby można go było spożyć w parku bez stresów? :)

    No to trzeba jeszzce wytresowac policjantow, kiedy chodzilem z owinietym
    piwem po monciaku w Sopocie
    to sie przyczepili. Twierdzili ze i tak nie wolno pic.

    P.

  • 5. Data: 2004-07-04 13:03:51
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > No to trzeba jeszzce wytresowac policjantow, kiedy chodzilem z owinietym
    > piwem po monciaku w Sopocie
    > to sie przyczepili. Twierdzili ze i tak nie wolno pic.
    >
    > P.

    I mieli racje.
    Polaczki obejrzeli kilka amerykanskich filmów i myslą,że u nas tez tak
    mozna-niestety nie.

    Ceberebek

  • 6. Data: 2004-07-05 09:11:39
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > I mieli racje.
    > Polaczki obejrzeli kilka amerykanskich filmów i myslą,że u nas tez tak
    > mozna-niestety nie.

    no nie wiem kto sie naogladal.

    P.

  • 7. Data: 2004-07-06 06:10:00
    Od: g...@p...onet.pl

    > I mieli racje.
    > Polaczki obejrzeli kilka amerykanskich filmów i myslą,że u nas tez tak
    > mozna-niestety nie.

    A dlaczego nie? Może jakieś uzasadnienie podasz?
    Ciekawe, skąd oni wiedzieli co jest w paczce? Musieli by zrobić przeszukanie, a
    to trzeba już jakoś uzasadnić, mieć podejżenie popełnienia przestępstwa, spisać
    protokół z przeszukania itd. Wbrew pozorom to nie jest taki głupi sposób na
    picie alkoholu w miejscach publ.

  • 8. Data: 2004-07-07 13:08:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 6. lipca 2004 08:10 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane g...@p...onet.pl:

> [...]
    > przestępstwa, spisać protokół z przeszukania itd. Wbrew pozorom to nie
    > jest taki głupi sposób na picie alkoholu w miejscach publ.

    A nie prościej se przelać do bidoniku czy buteleczki? Albo, jak w ZSRR, do
    kartonika czy woreczka foliowego :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)