  • 1. Data: 2013-11-04 15:31:44
    Temat: PORD
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Witajcie koledzy i koleżanki

    Zastanawiałem się czy zadać to pytanie na grupie odnośnie prawa czy
    samochodów. Doszedłem do wniosku że grupa prawa będzie bardziej
    odpowiednia.

    Przechodzę już do meritum:
    Męczy mnie od jakiegoś czasu sprawa. Wiem, że będąc kurierem nie musze mieć
    pozwolenia na przewóz rzeczy jadąc samochodem typu "dostawczak". Mnie
    natomiast zastanawia czy również nie muszę mieć pozwolenia na przewóz osób
    w samochodzie osobowym, jeśli byłbym pracownikiem firmy. Firmy usługowej,
    której profilem działalności nie jest przewóz osób - takiej jak Taxi.

    Wódz

  • 2. Data: 2013-11-04 19:47:00
    Temat: Re: PORD
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

> [...]
    > w samochodzie osobowym, jeśli byłbym pracownikiem firmy. Firmy usługowej,
    > której profilem działalności nie jest przewóz osób - takiej jak Taxi.

    Miałem takie same dylematy.
    Zadzwoniłem do lokalnego "przedstawicielstwa" ITD.
    Odesłano mnie do drogówki. Zadzwoniłem do lokalnego szefa drogówki,
    kazał zadzwonić za 3 godziny. Po 3 godzinach nadal nie wiedział,
    prosił mnie o jakieś informacje jak już się dowiem.

    Wyszedłem z założenia, że nie ma mnie ktoś skontrolować ;)

  • 3. Data: 2013-11-05 09:34:13
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 19:47:00 +0100, Baczek napisał(a):

> [...]
    > prosił mnie o jakieś informacje jak już się dowiem.
    >
    > Wyszedłem z założenia, że nie ma mnie ktoś skontrolować ;)

    Dzięki za odpowiedź. Tak samo myślałem, tylko chciałem się upewnić.
    Ja natomiast napisałem do eksperta od prawa o ruchy drogowym, będącego
    swojego czasu egzaminatorem, ale jakoś musiał albo zmienić mail, albo
    zaginąć w gąszczu spamu

    Wódz