    From: Wódz <n...@c...spamu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PORD
    Date: Mon, 4 Nov 2013 15:31:44 +0100

    Witajcie koledzy i koleżanki

    Zastanawiałem się czy zadać to pytanie na grupie odnośnie prawa czy
    samochodów. Doszedłem do wniosku że grupa prawa będzie bardziej
    odpowiednia.

    Przechodzę już do meritum:
    Męczy mnie od jakiegoś czasu sprawa. Wiem, że będąc kurierem nie musze mieć
    pozwolenia na przewóz rzeczy jadąc samochodem typu "dostawczak". Mnie
    natomiast zastanawia czy również nie muszę mieć pozwolenia na przewóz osób
    w samochodzie osobowym, jeśli byłbym pracownikiem firmy. Firmy usługowej,
    której profilem działalności nie jest przewóz osób - takiej jak Taxi.

    Wódz