  • 1. Data: 2013-11-01 23:23:37
    Temat: Z portalu afery prawa
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Szukając czegoś na stronach przypadkowo natknęłam się na ten portal i
    stronę.
    Zastanawiające, ale chyba trochę prawdy tam jest.
    http://www.aferyprawa.eu/Polityka/Dlaczego-Kaczynski
    -musial-zginac-czyli-jak-Obama-sprzedal-Polske

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-11-02 00:13:14
    Temat: Re: Z portalu afery prawa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:
> [...]
    > http://www.aferyprawa.eu/Polityka/Dlaczego-Kaczynski
    -musial-zginac-czyli-jak-Obama-sprzedal-Polske

    animka, wez za przeproszeniem pierdolnij sie w dekiel przed a nie po
    wysłaniu postów na grupę.

  • 3. Data: 2013-11-02 00:14:24
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 01 Nov 2013 23:23:37 +0100, animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >http://www.aferyprawa.eu/Polityka/Dlaczego-Kaczynsk
    i-musial-zginac-czyli-jak-Obama-sprzedal-Polske

    Zapomniala Pani dodac ze Elvis zyje i Ziemia jest plaska

    A.L.

  • 4. Data: 2013-11-02 00:19:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A.L. wrote:

    -musial-zginac-czyli-jak-Obama-sprzedal-Polske

    > Zapomniala Pani dodac ze Elvis zyje i Ziemia jest plaska
    >
    > A.L.

    bedzie w nastepnej czesci
    narazie w butelce widac dno i trzeba isc do sklepu po nową.
    a na trzezwo nie da sie tego napisac

  • 5. Data: 2013-11-02 01:41:21
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-02 00:14, A.L. pisze:

    -musial-zginac-czyli-jak-Obama-sprzedal-Polske

    > Zapomniala Pani dodac ze Elvis zyje i Ziemia jest plaska

    Elvis nie żyje i Ziemia nie jest płaska.

    --
    animka

  • 6. Data: 2013-11-03 14:48:09
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    -musial-zginac-czyli-jak-Obama-sprzedal-Polske

    > Elvis nie żyje i Ziemia nie jest płaska.

    Jak nie, jak tak? Był zamach, mgła, ujemna grawitacja. Dowody -
    http://youtu.be/h4j_PhyKH9g Sam Elwis mi to powiedział przy porannym piwku
    przy przystanku PKS.

  • 7. Data: 2013-11-03 18:46:35
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Czy ta "czarna lista" z tej kurewskiej strony czasem nie jest
    naruszeniem dóbr osobistych ?

    Kiedyś się mówiło, że papier zniesie wszystko. Z internetem jest jeszcze
    gorzej, wygląda na to...

  • 8. Data: 2013-11-03 19:59:23
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    -musial-zginac-czyli-jak-Obama-sprzedal-Polske

    > animka, wez za przeproszeniem pierdolnij sie w dekiel przed a nie po
    > wysłaniu postów na grupę.

    Hmm co do artykulu sie nie wypowiem bo dla mnie jest metny ale czy twoim
    zdaniem pani Kopacz tez nie powinna sie pierdolnac w dekiel zanim zaczela
    gadac ze ziemie w Smolensku przeorano na 1m glebokosci?

  • 9. Data: 2013-11-07 14:56:19
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Garg07." <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak nie, jak tak? Był zamach, mgła, ujemna grawitacja. Dowody -
    > http://youtu.be/h4j_PhyKH9g Sam Elwis mi to powiedział przy porannym
    > piwku przy przystanku PKS.

    piękne !!!

  • 10. Data: 2013-11-07 15:00:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.11.2013 00:13, witek pisze:

    > animka, wez za przeproszeniem pierdolnij sie w dekiel przed a nie po
    > wysłaniu postów na grupę.

    Przecież ona już od dawna jest pierdolnięta.