  • 1. Data: 2013-11-03 17:27:01
    Temat: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Jeśli TVN wyemitował ogłoszenie Wałęsy, w którym ten przeprasza sam
    siebie, a następnie zwrócił mu pieniądze, które były prezydent musiał za
    te ogłoszenie zapłacić, to czy jest to darowizna, od której Wałęsa
    winien zapłacić podatek? Otóż ten problem bardzo sprytnie rozwiązano...

    http://niewygodne.info.pl/artykul/00572-tvn-zwraca-w
    alesie-23-tys-zl.htm
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-11-03 18:21:42
    Temat: Re: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
    Od: Maciek <m...@e...info.costam.pl>

    begin o nicku Krzysztof 45 napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

> [...]
    > te ogłoszenie zapłacić, to czy jest to darowizna, od której Wałęsa
    > winien zapłacić podatek? Otóż ten problem bardzo sprytnie rozwiązano...
    I w którym niby momencie powstaje obowiązek podatkowy?
    Jak zwracają ci kasę w sklepie, bo zrezygnowałeś z transakcji, to też
    dostajesz darowiznę i płacisz podatek?

    M.

  • 3. Data: 2013-11-03 18:28:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-03 18:21, Maciek pisze:
    > Jak zwracają ci kasę w sklepie, bo zrezygnowałeś z transakcji, to też
    > dostajesz darowiznę i płacisz podatek?

    Wałęsa nie zrezygnował z transakcji - umowa została zrealizowana, a
    reklama wyemitowana.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-11-03 18:41:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-03 18:28, Liwiusz pisze:

    > Wałęsa nie zrezygnował z transakcji - umowa została zrealizowana, a
    > reklama wyemitowana.

    Na serio? Taki wał na bezczela? Ło matko. To już teraz wszystko można. :-)

  • 5. Data: 2013-11-03 18:57:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 17:27:01 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:

    > http://niewygodne.info.pl/index.htm

    Jak bardzio sfrustrowanym/nieszczęśliwym człowiekiem trzeba być żeby takie bzdury
    czytać. Kurcze tak czasami myślę po kiego coniektórzy w kraju nad Wisłą siedzą.
    Przecież granice otwarte.

  • 6. Data: 2013-11-03 18:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > te ogłoszenie zapłacić, to czy jest to darowizna, od której Wałęsa
    > winien zapłacić podatek? Otóż ten problem bardzo sprytnie rozwiązano...

    ROTFL
    23 tys? To mają byc dla Wałęsy jakies pieniądze?
    Chyba nie wiesz, ile on zarabia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 7. Data: 2013-11-03 19:29:35
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-03 18:59, Budzik pisze:

    > 23 tys? To mają byc dla Wałęsy jakies pieniądze?

    Nie. To przykład że nawet z ochłapów nie odprowadza podatku.

  • 8. Data: 2013-11-03 19:29:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-03 18:57, Kris pisze:

    > Jak bardzio sfrustrowanym/nieszczęśliwym człowiekiem trzeba być żeby takie bzdury
    czytać. Kurcze tak czasami myślę po kiego coniektórzy w kraju nad Wisłą siedzą.
    Przecież granice otwarte.

    Nic się nie stało. POlacy nic się nie stało... :-)

  • 9. Data: 2013-11-03 19:31:48
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > te ogłoszenie zapłacić, to czy jest to darowizna, od której Wałęsa
    > winien zapłacić podatek? Otóż ten problem bardzo sprytnie rozwiązano...
    Zapłacił(swoją kasą)-Zwrócili(jemu, jego kasę). Gdzie tu widzisz darowiznę?

  • 10. Data: 2013-11-03 19:36:58
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...peel>

    W dniu .11.2013 o 18:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    alesie-23-tys-zl.htm

    > ROTFL
    > 23 tys? To mają byc dla Wałęsy jakies pieniądze?
    > Chyba nie wiesz, ile on zarabia...

    Na pewno b. dużo, skoro chodzi w dziurawych skarpetkach ;) Chyba, że to
    taka nowa moda wśród bogatych? :D