  • 61. Data: 2005-09-09 06:27:26
    Temat: Re: PKP- Mandat za przekroczenie wieku studenta
    Od: "Seba" <s...@...wp.pl>

    > Może. Tak samo jak zeznanie kontrolującego.

    Czyli w sadzie będzie tylko moje zeznanie przeciwko zeznaniu kontrolera.
    Jeżeli zdarzenie miało miejsce prawie rok temu ,to raczej kontroler nie
    będzie mnie pamiętał. Pewnie miedzy czasie spisywał dziesiątki osób a przecież
    nie może wszystkich spamiętać. No chyba że skłamie . Wtedy pozostaje tylko
    pytanie czy sad mu uwierzy.

    > A trawa jest zielona i co z tego?

    No to z tego ze policjant jest osoba zaufania społecznego ( chyba tak to się
    jakoś nazywa) i jego zeznanie są więcej warte dla sadu od zeznań szarego
    człowieka. A kanar zawsze pozostanie tylko kanarem:-).

    pozdr.
    Seba

  • 62. Data: 2005-09-09 06:43:23
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Seba napisał(a):
    > Czyli w sadzie będzie tylko moje zeznanie przeciwko zeznaniu kontrolera.

    oraz dane z Twojej legitymacji
    przegrasz jeśli swoje twierdzenie o zgubieniu legitymacji będziesz
    popierał tylko swoimi słowami

> [...]
    > nie może wszystkich spamiętać. No chyba że skłamie . Wtedy pozostaje tylko

    powie że skoro na wezwaniu są takie dane, to musiał je spisać z okazanej
    mu legitymacji
    sąd uwierzy, bo niby dlaczego nie miałby uwierzyć

    KG

  • 63. Data: 2005-09-09 07:00:20
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Miej retensje do wystawcy dokumentu.

    pretensje i slusznie sa rowniez do pkp ktore nie ulatwia dostepu do
    potrzebnych danych, jak kupujesz bilet pracowniczy kasjerka rzada
    legitymacji kolejowej, rowniez moze zarzadac takiej legitymacji w czasie
    kupna zwyklego biletu ulgowego

    ewentualnie takie informacje umiescic przy kasach

    > Kryteria są jasne i powszechnie znane -

    bzdura, jakby byly jasne i powszechnie znane nie bylo by takiego
    problemu, a tak na mzk sa inne kryteria, a na pkp inne

  • 64. Data: 2005-09-09 12:21:21
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    SzerszeN wrote:
    > bzdura, jakby byly jasne i powszechnie znane nie bylo by takiego
    > problemu, a tak na mzk sa inne kryteria, a na pkp inne

    Reklamacje do Sejmu. Najbliższy termin składania: 2005-09-25.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 65. Data: 2005-09-09 12:22:57
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Kira wrote:
    > bileta ulgowego na PKP czy PKS chcialam, to wrecz zadali ode mnie
    > papierka ze mi sie nalezy. Az tak sie pozmienialo?

    Ulga zależy od podróżującego, a nie kupującego bilet. Każdy może kupić bilet
    ulgowy, tylko niekoniecznie może z nim jechać osobiście.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 66. Data: 2005-09-09 12:59:38
    Od: "Seba" <s...@...wp.pl>

    > oraz dane z Twojej legitymacji
    > przegrasz jeśli swoje twierdzenie o zgubieniu legitymacji będziesz
    > popierał tylko swoimi słowami

    Nie rozumnie dlaczego miałbym przegrać. Przecież jeśli ktoś znalazł tą
    legitymacje i się nią posłużył to dane będą się zgadzać z moimi. Wtedy ani ja
    nie będę mógł udowodnić ze tak było, ani PKP ze tak nie było. Więc z braku
    dowodów powództwo powinno zostać oddalone.

    Pozdr.
    Seba

  • 67. Data: 2005-09-09 13:39:57
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Seba napisał(a):
    > Nie rozumnie dlaczego miałbym przegrać. Przecież jeśli ktoś znalazł tą
    > legitymacje i się nią posłużył to dane będą się zgadzać z moimi.

    jeśli zgubiłeś
    po zgubieniu legitymacji naturalnym zachowaniem byłoby wystąpienie o kolejną
    wyłącznie Twoje słowa o zgubieniu niewiele znaczą

    KG

  • 68. Data: 2005-09-09 21:57:38
    Od: "Seba" <s...@...wp.pl>

    > jeśli zgubiłeś
    > po zgubieniu legitymacji naturalnym zachowaniem byłoby wystąpienie o kolejną
    > wyłącznie Twoje słowa o zgubieniu niewiele znaczą

    No nie wiem czy to takie naturalne. Duplikat kosztuje. A po co miałaby mi być
    potrzebna ta legitymacja? Na egzaminach wymagany jest index, a koleją na
    podstawie tej legitymacji jeździć nie mogę. No przecież przekroczyłem wiek
    studenta:-).

    Pozdr.
    Seba

  • 69. Data: 2005-09-10 08:46:02
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Czyli w sadzie będzie tylko moje zeznanie przeciwko zeznaniu kontrolera.
    > Jeżeli zdarzenie miało miejsce prawie rok temu ,to raczej kontroler nie
    > będzie mnie pamiętał.

    Synuś, ja wiem ze osoba będąca pod scianą wmawia sobie na wszelkie mozliwe
    sposoby ze da radę i zwycięży, ale tak nie jest. Nie masz najmniejszych szans
    niestety :)

    pdr
    Olo

  • 70. Data: 2005-09-10 08:50:49
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

> [...]
    > nie będę mógł udowodnić ze tak było, ani PKP ze tak nie było. Więc z braku
    > dowodów powództwo powinno zostać oddalone.

    Widać, że jak większość cwaniaczków Twojego pokroju jestes zbyt ograniczony
    by cokolwiek zrozumieć. A jesli nie pojmujesz znaczenia słowa "udowodnić" to
    juz na prawdę nie ma o czym rozmawiać.

    btw. Po co w ogóle tu napisałeś, skoro jak widac masz swoje gotowe teorie na
    ten temat i niczyje słowa do Ciebie nie docierają?

    pdr
    Olo