  • 71. Data: 2005-09-10 08:58:51
    Temat: Re: PKP- Mandat za przekroczenie wieku studenta
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > to facet rzeczywiście musiałby być chyba jasnowidzem, żeby przypuszczać, że
    poz
    > posiadaniem ważnego biletu i podstemplowaną, ważną legitymacją musi jeszcze
    > spełniać jakieś dodatkowe kryteria

    Nie, musiałby po prostu umieć czytać oraz chcieć się z tymi regulacjami
    zapoznać.

    > Chyba na takim dokumencie powinny być wyszczególnione absolutnie wszystkie
    > warunki, które należy spełnić, żeby móc na jego podstawie korzystać z
    pewnych
    > przywilejów-chyba tak byłoby uczciwie, kryteria powinny być jasne i
    powszechnie

    > znane.

    Ale to już są uwagi do wystawcy dokumentu.

    pdr
    Olo

  • 72. Data: 2005-09-10 09:06:46
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > A ja w ogole nie wiem, ale ja nawet jakbym chciala, to by mi sie
    > tak nie udalo. Za kazdym razem jak jeszcze ulgi mialam, jak tego
    > bileta ulgowego na PKP czy PKS chcialam, to wrecz zadali ode mnie
    > papierka ze mi sie nalezy. Az tak sie pozmienialo?

    No zacznijmy od tego, że kasjer nie jest osobą uprawnioną do kontroli
    dokumentów i legitymowania osób.

    pdr
    Olo

  • 73. Data: 2005-09-10 09:54:57
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Seba napisał(a):
    > No nie wiem czy to takie naturalne. Duplikat kosztuje. A po co miałaby mi być
    > potrzebna ta legitymacja? Na egzaminach wymagany jest index, a koleją na
    > podstawie tej legitymacji jeździć nie mogę.

    z komunikacji miejskiej też nie korzystasz?

    KG

  • 74. Data: 2005-09-10 11:24:22
    Od: "Seba" <s...@...wp.pl>

    > z komunikacji miejskiej też nie korzystasz?

    Nie. Korzystam ze służbowego auta . I to akurat mogę łatwo udowodnić :-).

    Pozdr.
    Seba

  • 75. Data: 2005-09-10 11:44:27
    Od: "Seba" <s...@...wp.pl>

    > Widać, że jak większość cwaniaczków Twojego pokroju jestes zbyt ograniczony
    > by cokolwiek zrozumieć.

    Widać brakło ci argumentów w dyskusji skoro próbujesz mnie obrażać .
    Hmmm. Jak to się człowiek może łatwo pomylić :-(. Byłem pewny ze rozmawiam z
    kimś na poziomie.

    A jesli nie pojmujesz znaczenia słowa "udowodnić" to
    > juz na prawdę nie ma o czym rozmawiać.

    Jak dla mnie udowodnić znaczy m.in. przedstawić dowód który trudno jest
    podważyć. W tym przypadku nic takiego nie wiedze.

    > btw. Po co w ogóle tu napisałeś, skoro jak widac masz swoje gotowe teorie na
    > ten temat i niczyje słowa do Ciebie nie docierają?

    Docierają, docierają , a przynajmniej próbują dotrzeć. Spokojna twoja
    rozczochrana :-)

    Pozdr.
    Seba

  • 76. Data: 2005-09-10 11:57:27
    Od: "Seba" <s...@...wp.pl>

    > Synuś, ja wiem ze osoba będąca pod scianą wmawia sobie na wszelkie mozliwe
    > sposoby ze da radę i zwycięży, ale tak nie jest. Nie masz najmniejszych
    szans
    > niestety :)

    Nie jestem pod ściana i nie jestem twoim synem. Chociaż jeśli tak myślisz to
    żyj dalej w tej błogiej nieświadomości. Wiec kochany tatusiu może zapłacisz za
    mnie tan mandat bo inaczej komornik do ciebie przyjdzie :-). Acha i pamiętaj
    ze moje rodzinki się zbliżają :-).

    Niczego sobie nie wmawiam. Rozmawiając z tobą próbowałem tylko przygotować
    swoja &#8222; linie obrony&#8221; .
    A szanse są zawsze. Czasem marne ale są.

    Pozdr.
    Seba

  • 77. Data: 2005-09-11 10:25:29
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Widać brakło ci argumentów w dyskusji skoro próbujesz mnie obrażać .

    Jakbym próbował Cię obrazić to nazwałbym Cie jebanym ciulem np., a ja tylko
    stwierdziłem fakt który tu widać dość jaskrawo w każdej Twojej wypowiedzi.
    Zaś na argumenty jesteś po prostu głuchy bo i tak wiesz swoje, więc po co mam
    się wywnętrzać?

    > Jak dla mnie udowodnić znaczy m.in. przedstawić dowód który trudno jest
    > podważyć. W tym przypadku nic takiego nie wiedze.

    Bingo. Czyli nie jesteś w stanie nic udowodnić.

    > Docierają, docierają , a przynajmniej próbują dotrzeć. Spokojna twoja
    > rozczochrana :-)

    Tym razem pudło - moja głowa przypomina raczej kolano, ciężko ją
    rozczochrać :-)

    pdr
    Olo

  • 78. Data: 2005-09-11 10:29:21
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Nie jestem pod ściana

    Ojj wydaje mi się, że jednak jesteś :-)

    pdr
    Olo

  • 79. Data: 2005-09-12 06:41:47
    Od: "Seba" <s...@...wp.pl>

    > Bingo. Czyli nie jesteś w stanie nic udowodnić.

    No co do tego to się zgadzam. Nie jestem w stanie nic udowodnić. Ale cała
    zabawa polega na tym że powód też nie jest w stanie nic udowodnić.

    Jakoś nie mogę przyjąć do wiadomości że dowodem może byś świstek papieru do
    tego spisany na podstawie wątpliwego dokumentu tożsamości.

    Przecież legitymacja studencka nie jest praktycznie w żaden sposób
    zabezpieczona. Czyli praktycznie każdy może wkleić tam swoje zdjęcie.

    Wychodziło by na to ze jeśli zgubie taka legitymacje a kos ja znajdzie i
    będzie jeździł bez biletu to będę płacił jego mandaty.
    Troche to bezsensu.

    Pozdr.
    Seba

  • 80. Data: 2005-09-14 14:44:02
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@...wp.pl> napisał w wiadomości

    > zabawa polega na tym że powód też nie jest w stanie nic udowodnić.

    Dowodem jest ich zeznanie, protokół, notatka służbowa.
    Sąd uzna co jest bardziej wiarygodne. Twoje kłamstwo za pieniądze ( w celu
    uniknięcia kary) czy słowo funkcjonariusza.

    --
    Pozdr
    Leszek