  • 1. Data: 2007-11-20 08:51:38
    Temat: PCC-3
    Od: "maykel" <m...@g...pl>

    witam,
    dostałem 'zaproszenie' do US w sprawie niezłożena w terminie deklaracji
    PCC-3, spóźniłem sie jakies 3 miesiące...
    ktos wie co mnie czeka i ILE mi zaproponują kary??
    z gory dzięki za odpowiedź,
    m.k.

  • 2. Data: 2007-11-20 11:57:45
    Temat: Re: PCC-3
    Od: "bArT" <b...@o...eu>

    "maykel" wrote...
> [...]
    > PCC-3, spóźniłem sie jakies 3 miesiące...
    > ktos wie co mnie czeka i ILE mi zaproponują kary??

    ja spóźniłem się 1 dzień i było "po terminie"

    dokładnie nie pamiętam widełek, ale przytoczony przedział był między X00 -
    X000 PLN

    napisałem prośbę do naczelnika US o nie karanie mnie kwotą wynikającą z
    ustawy karno-skarbowej wskazując przyczynę zwłoki i wsio :). Nie wiem jak
    potraktują 3 mieś. :(

    aha kupiłem auto stąd PCC-3.

    pozdr
    bartek

  • 3. Data: 2007-11-27 16:04:37
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 20-11-2007 o 12:57:45 bArT <b...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > napisałem prośbę do naczelnika US o nie karanie mnie kwotą wynikającą z
    > ustawy karno-skarbowej wskazując przyczynę zwłoki i wsio :). Nie wiem

    A jesli wartosc rynkowa - wedlug mojego mniemania - nie przekracza 1000zl?
    Maja prawo zaproponowac kare za spoznienie sie? A moze tylko wyslac wlasna
    propozycje co do wartosci rynkowej kupionego przedmiotu?

    Ktos juz to przerabial?

    Przykladowo - kupilem w okazyjnie ostatnia sztuke aparatu cyfrowego za
    999zl. US uznal, ze jego wartosc rynkowa to 1100zl i nie zlozylem PCC-3.
    Jak moglem zlozyc, skoro kwota nie przekroczyla 1000zl?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.