  • 1. Data: 2007-11-20 08:04:24
    Temat: umowa na twórczość w internecie
    Od: "Miszaa" <b...@m...pl>

    witam,

    Piszę różne artykuły dla portali internetowych. Mam zawarte na to jakieś tam
    umowy...

    Ale... te umowy nie chronią wystarczająco moich praw autorskich...

    Strasznie mnie to wkurza, ale nie wiem jak dobrze skonstruować taką umowę...

    Czy ktoś mógby podesłac mi dobry wzór takiej umowy? na (s.mi{malpa}vp.pl....

    Będę Wam bardzo wdzięczny...

    Serdecznie pozdrawiam
    SMi

    Przy udzielaniu odpowiedzi, bardzo proszę o zachowanie ciągłości
    (poprzedniej) korespondencji !!!

  • 2. Data: 2007-11-20 14:11:38
    Temat: Re: umowa na twórczość w internecie
    Od: "Miszaa" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Miszaa" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowę...
    >

    > Czy ktoś mógby podesłac mi dobry wzór takiej umowy? na

    Widzę że znajomośc prawa autorskiego jest jednak obca...

    Pozdr.
    Mirek

  • 3. Data: 2007-11-20 14:28:11
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 15:11:38 +0100, Miszaa napisał(a):

    > Widzę że znajomośc prawa autorskiego jest jednak obca...

    ROTFL.
    Myślałeś, że każdy się rzuci do roboty dla Ciebie? To grupa dyskusyjna
    nie pogotowie studenckie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 4. Data: 2007-11-20 14:45:08
    Od: "Miszaa" <b...@m...pl>

    > nie pogotowie studenckie.

    Nie jestem studentem i dawno już skończyłem 18-lat.

    Sądziłem, że tak jak ja pomagam innym, to tutaj równiez znajdę pomoc...

    Myliłem się.

    Są tylko tacy jak ty, którzy potrafia się moądrzyć i zaśmiecać przestrzeń w
    internecie...

    Mirek

  • 5. Data: 2007-11-20 15:15:06
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 15:45:08 +0100, Miszaa napisał(a):

    > Są tylko tacy jak ty, którzy potrafia się moądrzyć i zaśmiecać
    > przestrzeń w internecie...

    Tak, to ja.

  • 6. Data: 2007-11-20 18:06:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 20 listopad 2007 15:45
    (autor Miszaa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fhus8c$jto$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Są tylko tacy jak ty, którzy potrafia się moądrzyć i zaśmiecać przestrzeń
    > w internecie...

    Tak, zauważyliśmy, że tak robisz.
    --
    Tristan