  • 1. Data: 2007-11-20 08:51:14
    Temat: Gwarancja
    Od: Danny <d...@g...com>

    Witam,
    wracam do wątku: Message-ID: <7v1ssmbudomd$.dlg@the.bat.forever>
    otóż sprzedawca na swojej stronie przy opisie produktu pisze - gwarancja 36
    miesięcy (Samsung.pl). Tymczasem w paczce była gwarancja europejska
    (niepodbita - a jakże) której Samsung Polska nie honoruje - uznają tylko
    gwarancję wystawioną przez Samsung Electronics Polska. Wysłałem sprzedawcy
    odpowiedź od Samsunga - ale oczywiście nie raczą odpowiedzieć na piśmie - a
    przez telefon odpowiadają że przekazali to do centrali Samsunga. Mam jakieś
    szanse w tej walce?

    Daniel
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"