  • 1. Data: 2007-11-20 08:12:22
    Temat: Gwarancja "door to door"
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    witam.
    wypowiedzcie się sprzedając urządzenie z gwarancją "door to door" mam
    obowiązek jako sprzedawca przyjąć je do serwisu czy w takiej sytuacji klient
    sam sobie radzi?
    oczywiście przyjmę ale zastanwiam się dlaczego ludzie nie chcą korzystać z
    tej formy reklamacji
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2007-11-20 10:48:43
    Temat: Re: Gwarancja "door to door"
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 09:12:22 +0100, glang napisał(a):

    > oczywiście przyjmę ale zastanwiam się dlaczego ludzie nie chcą korzystać z
    > tej formy reklamacji

    W firmie korzystam chętnie... Bo mam sprzęt zapasowy i nie jest dla mnie
    tak ważne ile będzie trwała cała operacja. Zresztą sprzęt uznanych marek i
    nie ma problemu.

    W domu... korzystam z przymusu :( Szlag mnie trafia jak gwarant ma
    podpisaną umowę z jedną firmą kurierską i po zamówieniu kuriera czekam na
    niego... tydzień. Wolałbym w dniu awarii zanieść sprzęt do serwisu.

    OT wyszedł :)

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski