1. Data: 2007-11-20 09:55:10
Temat:badanie zaw. alkoholu
Od:fil <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Prcuję w słuzbie mundurowej, ostatnio mieliśmy badania profilaktyczne
jak co roku. I jak co roku wcześniej podany jest oczywiście zakres
badań - w zależności od zajmowanego stanowiska. W tym roku zjawił sie
nowy pan doktor profilaktyk i lecił laboratorium przebadanie naszych
próbek krwi i moczu także na zawartość alkoholu. W moczu jak się
dowiedziałem alkohol można nawet sprawdzić po tygodniu. Czy nie jest
to zbyt duża ingerencja w moje życie prywatne. Acha no i pan doktor
kazał tym osobom u których stwiedzono zaw. alkoholu o dostarczenie
zaświadczeń z poradni odwykowej.
Nadmienię że próby alkomatem często są przeprowadzane wew. zakładu w
ramach kontroli wew.
macieko

2. Data: 2007-11-20 11:43:33
Temat:Re: badanie zaw. alkoholu
Od:Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.11.2007 fil <m...@g...com> napisał/a:
> [...]
> to zbyt duża ingerencja w moje życie prywatne. Acha no i pan doktor
> kazał tym osobom u których stwiedzono zaw. alkoholu o dostarczenie

Jakich zaświadczeń?
--
Samotnik
http://www.pachnidelko.pl/

3. Data: 2007-11-20 12:01:46
Od:fil <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zaświadczeń że leczą się w poradni alkoholowej.

4. Data: 2007-11-20 12:07:25
Od:"szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fil" <m...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> Zaświadczeń że leczą się w poradni alkoholowej.

chyba _anty_alkocholowej ;)

5. Data: 2007-11-20 12:10:49
Od:fil <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jak najbardziej no poradnia jest dla alkoholików a poradnia napewno
anty alkoholowa.

6. Data: 2007-11-20 12:19:07
Od:"SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fil" <m...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
Zaświadczeń że leczą się w poradni alkoholowej.

Ale jaja. Niedlugo Wam beda napletki sprawdzac, na okolicznosc obecnosci
kalu lub wydzieliny z pochwy :)

Pozdrawiam
SDD

7. Data: 2007-11-20 12:24:07
Od:Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.11.2007 fil <m...@g...com> napisał/a:
> Zaświadczeń że leczą się w poradni alkoholowej.

Ale jeśli ktoś się nie leczy, to jak ma dostarczyć?
--
Samotnik
http://www.pachnidelko.pl/

8. Data: 2007-11-20 12:26:57
Od:fil <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No własnie znam osby które może i maja problemy alkoholowe, ale są
tacy u których ten problem nie występuje no i w tym momencie staje sie
on w oczach pracodawcy alkoholikiem hmm...

9. Data: 2007-11-20 12:28:03
Od:Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to zbyt duża ingerencja w moje życie prywatne. Acha no i pan doktor
> kazał tym osobom u których stwiedzono zaw. alkoholu o dostarczenie

A tak w ogóle to ja bym poszedł do przełożonego i powiedział, że jeśli pan
doktor uważa za alkoholika każdego, kto w ostatnim tygodniu pił alkohol, to
sam pan doktor nadaje się do szpitala psychiatrycznego, a na pewno do
usunięcia z obecnie zajmowanej funkcji. Nie wierzę, że przełożony jest
również tak szurnięty. A zaświadczenia bym nie przyniósł, rzecz jasna.
Ciekawe, co pan doktor zrobi wtedy. Bo IMHO to co najwyżej będzie mógł się
rozpłakać ze złości.
--
Samotnik
http://www.pachnidelko.pl/

10. Data: 2007-11-20 12:56:33
Od:fil <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No narazie dzieki za pomoc, zobaczymy jak sie bedzie rozwijać
sytuacja.