  • 1. Data: 2007-11-20 09:55:10
    Temat: badanie zaw. alkoholu
    Od: fil <m...@g...com>

    Witam.
    Prcuję w słuzbie mundurowej, ostatnio mieliśmy badania profilaktyczne
    jak co roku. I jak co roku wcześniej podany jest oczywiście zakres
    badań - w zależności od zajmowanego stanowiska. W tym roku zjawił sie
    nowy pan doktor profilaktyk i lecił laboratorium przebadanie naszych
    próbek krwi i moczu także na zawartość alkoholu. W moczu jak się
    dowiedziałem alkohol można nawet sprawdzić po tygodniu. Czy nie jest
    to zbyt duża ingerencja w moje życie prywatne. Acha no i pan doktor
    kazał tym osobom u których stwiedzono zaw. alkoholu o dostarczenie
    zaświadczeń z poradni odwykowej.
    Nadmienię że próby alkomatem często są przeprowadzane wew. zakładu w
    ramach kontroli wew.
    macieko

  • 2. Data: 2007-11-20 11:43:33
    Temat: Re: badanie zaw. alkoholu
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 20.11.2007 fil <m...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > to zbyt duża ingerencja w moje życie prywatne. Acha no i pan doktor
    > kazał tym osobom u których stwiedzono zaw. alkoholu o dostarczenie

    Jakich zaświadczeń?
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2007-11-20 12:01:46
    Od: fil <m...@g...com>

    Zaświadczeń że leczą się w poradni alkoholowej.

  • 4. Data: 2007-11-20 12:07:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "fil" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Zaświadczeń że leczą się w poradni alkoholowej.

    chyba _anty_alkocholowej ;)

  • 5. Data: 2007-11-20 12:10:49
    Od: fil <m...@g...com>

    jak najbardziej no poradnia jest dla alkoholików a poradnia napewno
    anty alkoholowa.

  • 6. Data: 2007-11-20 12:19:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "fil" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    Zaświadczeń że leczą się w poradni alkoholowej.

    Ale jaja. Niedlugo Wam beda napletki sprawdzac, na okolicznosc obecnosci
    kalu lub wydzieliny z pochwy :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2007-11-20 12:24:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 20.11.2007 fil <m...@g...com> napisał/a:
    > Zaświadczeń że leczą się w poradni alkoholowej.

    Ale jeśli ktoś się nie leczy, to jak ma dostarczyć?
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 8. Data: 2007-11-20 12:26:57
    Od: fil <m...@g...com>

    No własnie znam osby które może i maja problemy alkoholowe, ale są
    tacy u których ten problem nie występuje no i w tym momencie staje sie
    on w oczach pracodawcy alkoholikiem hmm...

  • 9. Data: 2007-11-20 12:28:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

> [...]
    > to zbyt duża ingerencja w moje życie prywatne. Acha no i pan doktor
    > kazał tym osobom u których stwiedzono zaw. alkoholu o dostarczenie

    A tak w ogóle to ja bym poszedł do przełożonego i powiedział, że jeśli pan
    doktor uważa za alkoholika każdego, kto w ostatnim tygodniu pił alkohol, to
    sam pan doktor nadaje się do szpitala psychiatrycznego, a na pewno do
    usunięcia z obecnie zajmowanej funkcji. Nie wierzę, że przełożony jest
    również tak szurnięty. A zaświadczenia bym nie przyniósł, rzecz jasna.
    Ciekawe, co pan doktor zrobi wtedy. Bo IMHO to co najwyżej będzie mógł się
    rozpłakać ze złości.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 10. Data: 2007-11-20 12:56:33
    Od: fil <m...@g...com>

    No narazie dzieki za pomoc, zobaczymy jak sie bedzie rozwijać
    sytuacja.