    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PCC-3
    Date: Tue, 27 Nov 2007 17:04:37 +0100

    Dnia 20-11-2007 o 12:57:45 bArT <b...@o...eu> napisał(a):

    > ja spóźniłem się 1 dzień i było "po terminie"
    > dokładnie nie pamiętam widełek, ale przytoczony przedział był między X00
    > - X000 PLN
    > napisałem prośbę do naczelnika US o nie karanie mnie kwotą wynikającą z
    > ustawy karno-skarbowej wskazując przyczynę zwłoki i wsio :). Nie wiem
    > jak potraktują 3 mieś. :(

    A jesli wartosc rynkowa - wedlug mojego mniemania - nie przekracza 1000zl?
    Maja prawo zaproponowac kare za spoznienie sie? A moze tylko wyslac wlasna
    propozycje co do wartosci rynkowej kupionego przedmiotu?

    Ktos juz to przerabial?

    Przykladowo - kupilem w okazyjnie ostatnia sztuke aparatu cyfrowego za
    999zl. US uznal, ze jego wartosc rynkowa to 1100zl i nie zlozylem PCC-3.
    Jak moglem zlozyc, skoro kwota nie przekroczyla 1000zl?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.