  • 31. Data: 2007-04-02 21:01:41
    Temat: Re: Otylia Jędrzejczak - wyrok
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Mar 2007, ara wrote:

    > Ty jednak nie rozumiesz problemu

    To może ja odgrzeję moje rozumienie tego, co napisał(a) ara:
    powszechnie(?) przyjęte jest, że jak nie widać zagrożenia to się wyprzedza.
    Właściwszym by było przyjęcie, iż jak WIDZĘ że NIE MA zagrożenia to
    się wyprzedza... i o to poszło.
    Nie tłumacz mi, że statystycznie to człowiek jednak bywa iż robi inaczej,
    przyjmując założenia ktore bywają błędne.
    Ale to jest błąd, gruby i (bywa) śmiertelny - nie błąd założeń, błąd
    ich przyjęcia.
    Idzie o to, iż rozumiem z opisu że jest tam taki fałd, że nie było widać
    co jest za krawędzią a prowadząca nie znała drogi, więc nie miała prawa
    zakładać iż jezdnia jest np. "schowana" tylko na grubość 20 cm.

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2007-04-03 08:06:18
    Od: j...@t...pl

    Ciekawe tylko, jak się teraz czują Ci co stracili prawo jazdy na 10
    lat za jazdę rowerem po piwie (znam osobiście takiego).
    Albo uczeń, który przesiedział 2 miesiące w areszcie za przerobienie
    legitymacji szkolnej. http://www.echo.3w.pl/cgi-bin/echo/puls/puls/2003.08
    /3

  • 33. Data: 2007-04-03 20:34:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Apr 2007, j...@t...pl wrote:

    > Ciekawe tylko, jak się teraz czują Ci co stracili prawo jazdy na 10
    > lat za jazdę rowerem po piwie (znam osobiście takiego).

    Hm... jesteś za a nawet przeciw? ;)
    Sugeruję iż aczkolwiek Twoją wypowiedź rozumiem, to nie wiem dlaczego
    pisesz ją w odpowiedzi na mój post - bo on na inny temat w tej
    sprawie był :) (a postów na TEN temat który poruszasz kilka tam jest!).

    A tak przy okazji, fatalnie się czyta od dołu do góry ludziom
    przyzwyczajonym czytać na odwrót :]
    Wiem że się czepiam :] i wnoszę aby bez urazy itp... ale chyba Ci
    się reszty wątku czytać nie chciało ;)

    [...]

    z pozdrowieniami, Gotfryd