  • 1. Data: 2007-03-25 18:21:49
    Temat: ugoda z wierzycielem a komornik
    Od: ADMIN OLDMOTORS <s...@n...com>

    Witam,

    Jeli podpisze ugode z wierzycielem donosnie spłaty zadłużenia które jest
    u komornika czy waszym zdanie moge negogjowac odsetki?
    Co moze zzrobic komornik jesli wpłace wierzycielowi a komornika za
    przeproszeniem oleje?

    korniszon

  • 2. Data: 2007-03-25 19:24:47
    Temat: Re: ugoda z wierzycielem a komornik
    Od: "zr" <z...@o...pl>

    On 25 Mar, 20:21, ADMIN OLDMOTORS <s...@n...com> wrote:
> [...]
    > u komornika czy waszym zdanie moge negogjowac odsetki?
    > Co moze zzrobic komornik jesli wpłace wierzycielowi a komornika za

    Z doświadczenia wiem, że zawsze można negocjować odsetki, wierzyciel
    może zawiesić postępowanie u komornika po dojściu przez Was do ugody,
    po spłacie pozostają do spłaty koszty komornicze, a od wierzyciela
    zależy ile jest w stanie ci umorzyć odsetek i czy tego chce!jeżeli
    jest to bank to mają z góry ustalone procedury i robią małe
    odstępstwa, ale negocjują!