  • 21. Data: 2007-03-26 21:53:11
    Temat: Re: Otylia Jędrzejczak - wyrok
    Od: Zenek <z...@p...onet.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela, 25 marca 2007 23:18

    > Czyżbyś wierzył w równość? :D

    Nie, nie wierzę w równość. Chyba trochę źle zrozumiałeś to co wcześniej
    napisałem - bo jak nic innego - tak w tym przypadku pokazane jest
    przykazanie Orwela - parafrazując - wszystkie zwierzęta są równe, a
    Otylia równiejsza niż inne.

    Myślę, że wyraziłem się aż nadmiernie jasno.

    P.S.
    A takich zwierząt/przypadków było więcej - np. ulubieniec do niedawna
    miłościwie nam panującego Aleksandra K. - niejaki Siwiec, mknący autem
    kupionym prawdopodobnie za nasze podatki, który nawet nie zauważył, że
    ściga go policja, nadmiernie przekraczał prędkość.

    Zenek

  • 22. Data: 2007-03-26 21:54:36
    Od: ara <a...@a...com>

    Dnia Mon, 26 Mar 2007 23:12:59 +0200, JohnyBravo napisał(a):

    > Moze ukarane powinny zostac osoby odpowiedzxialne za stan drogi i jej
    > oznakowanie ?

    a niby dlaczego nie ?

    akara

  • 23. Data: 2007-03-26 22:05:15
    Od: Zenek <z...@p...onet.pl>

    ara napisał(a):

    > W swoim wywodzie zapomniałeś o bardzo ważnej sprawie ,biegli wskazali że
    > również droga w tym miejscu jest źle oznakowana
    Zatem należało zachować SZCZEGÓŁNĄ ostrożność i poruszać sie z
    prędkościa o 100 mniejszą - czyli 40km/h

    > ... sprawczyni nie załamał żadnego zakazy ani nakazu wynikającego ze znaków
    > drogowych.
    A do ilu km/h można w Polce poruszać sie autem na takiej drodze? Czy
    przypadkiem nie do 90km/h?

    Naruszyła ogólną zasadę
    Co to jest "ogólna zasdada" ???????????? Ma PH + czy -

    > Przekroczenie jednak tej dozwolonej prędkości mogło być
    > wynikiem a raczej próbą ratowania się przed "czołówką"
    Kiedy ratuje się ktoś przed "czołówką"? Jest to wtedy, gdy wjedzie na
    lewy pas, gdy tam nie powinien wjeżdżać.

    > Jadąc tą drogą mogła sobie wcale nie zdawać sprawy z tego a doświadczonym kierowcą
    to ona nie
    > jest/,że rozpoczęła manewr wyprzedzania
    Taaaak, niedoświadczony albo pijany czy naćpany kierowca nie wie tego,
    kiedy wyprzedza, ale TRZEŹWY kierowca był też w takim stanie w takim
    stanie????????? Bredzisz koleś.

    na niewłaściwie oznakowaniej
    > drodze, konkretnie chodziło o to że rozpoczęłą wyprzedzanie przed
    > wzniesieniem,
    Czy rozpoczynacie wyprzedzanie przed wzniesieniem??????

    które ma dość nietypowy profil.
    Taaaaaaak, osobowości.

    To między innymi miało wpływ na
    > rozbieżne opinie biegłych
    Ile taka opinia kosztuje??????

    i dlatego obrońcy wnosili o uniewinnienie.
    A ile wydała Otylia na obrońcę czy też obrońców????? Ilu ją broniło????

    Zenek

  • 24. Data: 2007-03-26 22:22:31
    Od: Zenek <z...@p...onet.pl>

    ara napisał(a):

    > a niby dlaczego nie ?

    A dlaczego niby tak?
    Wychodząc z tego rozumowania, należałoby karać wszystkich
    odpowiedzialnych/leśników/posiadaczy itp. dróg
    leśnych/gruntowych/wiejskich i nie wiem jakich jescze, za brak
    informacji, że po ich drodze nie można poruszać się z prędkościa wiekszą
    niż np. 140km/h., którą poruszała się Otylia i j zabity prze nią jej
    brat. Oczywiście, gdyby tak się stało, tzn. gdyby karano za takie coś -
    tzn. za brak oznakowania - byłby to idiotyzm, nie obrażając idiotów a
    jedynie "JohnyBravo", na co mogę sobie w świetle faktów pozwolić :))

    Widzę, że nie rozumiesz - panienka przycisnęła i nie zdążyła. Zabiła
    brata. To jest dla niej okoliczność łagodząca. Masz brata? Pojedź autem
    na przejażdżkę, walnij w słup na prawo od kierowcy i wróć do domu.

    A gdyby go nie lubiła/nie kochałe/itp. i CHCIAŁA zabić, wykorzystując
    podświadomie taką możliwość, uderzając bokiem samochodu w przeszkodę -
    to też????

    Skąd wiesz, co wtedy myślała? Co zamierzała?

    Może Otylia jest zawistna a on tzn. jej brat był talentem - i groziło
    jej, że przerośnie ją np. liczbą zdobytych medali na najbliższej
    olimpiadzie??? I dlatego to zrobiła???

    Zenek

  • 25. Data: 2007-03-26 22:35:55
    Od: Zenek <z...@p...onet.pl>

    Zenek napisał(a):
> [...]
    > jak Otylia, która prowadząc od tej chwili auto ma świadomość, że gdy się
    > nie uda, to będzie TYLKO 1 ROK w zawiasach?
    >
    > 2)
    > Czy nie jest to szkodliwe moralnie?
    >
    > 3)
    > Czy jako obywatel mogę protestować np. zgłosić formalne zastrzeżenie
    > przeciwko EWIDENTNEJ nierówności wobec prawa i potraktowaniu tej osoby
    > przez sąd ze szczególnym pobłażaniem?
    >
    > 4)
    > Mam zatem pytanie do znawców - czy sąd mógł przesunąć wykonanie kary np.
    > na czas po zakończeniu kariery sportowej - chciażby, gdy osiągnie wiek

    LUDZIE - jeśli, chcecie aby WASZE dzieci i WY, mogły być zabijane na
    drogach przez wszelkiego rodzalu sk--ów, którzy tłumaczą sie za pomocą
    przekupnych tzw. biegłych, że nie są winni, to:

    NIE PROTESTUJCIE PRZECIWKO TAKIM WYROKOM!!!!!

    Im więcej WASZYCH bliskich zginie w takich sytuacjach, tym lepiej!!!!

    Głupota i brak instynktu przetrwania nie przeniesie się na następne
    pokolenia!!! I życzę tego tym, którzy nie protestują.

    !!!! Przecież ONA mogła zabić CIEBIE!!!!
    !!!! Albo Twoje dzieci !!!! Chciałbyś tego????
    Jeślini NIE - protestuj!!!! Chociażby WYGWIZDUJ ją na basenie!!!!

    Zenek

  • 26. Data: 2007-03-27 06:12:01
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 25 Mar 2007 23:55:14 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > Bardzo duzo elementów łagodzących sąd dostrzegł, to, że jest znaną
    > pływaczką raczej nie miało większego znaczenia.

    Z naciskiem na "raczej". Podobnie jak 10 lat temu "raczej" nie miało to
    wpływu na postępowanie w sprawie A. Gołoty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 27. Data: 2007-03-27 19:35:17
    Od: "JohnyBravo" <J...@c...com>

    Co ty pierd..... lepiej sprawdz definicje slowa wypadek !

  • 28. Data: 2007-03-27 19:49:07
    Od: "JohnyBravo" <J...@c...com>

    Za przeproszeniem co ty pierd.......

    Dziewczyna w szoku zjechala na lewa strone i uchronila tym samym baranka
    ktory jechal naprzeciwko niej a pewnie w ogole nie zwolnil, a to ze roslo
    drzewo i samochod wpadl na nie to juz jest czysty przypadek !

    Wedlug ciebie powinno sie karac kogos komu pies na droge wyskoczy i w
    odruchu zjedzie na lewa strone?

    Nie kieruj sie emocjami tylko zrowym rozsadkiem!

  • 29. Data: 2007-03-27 20:06:37
    Od: ara <a...@a...com>

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 00:22:31 +0200, Zenek napisał(a):

    > A dlaczego niby tak?
    > Wychodząc z tego rozumowania, należałoby karać wszystkich
    > odpowiedzialnych/leśników/posiadaczy itp. dróg

    a co do tego maja leśnicy ? czy ty kolego masz prawo jadzy i czy ty
    jeździsz samochodem ,czy tylko tak sobie wymyślasz?
    Ty uważasz ,że na brak oznakowań lub za wdaliwe oznakowania nikt nie
    powinien odpowidać ? a za dziury w drodze też nikt ,a za uszkodzone
    sygnalizacje też nikt.To była droga publiczna i administrator tej drogi
    zgodnie z obowiązującym prawem powinien ją odpowiednio oznakować czego nie
    zrobił./ja i każy inny kierowca za to płaci między innymi w cenie paliwa -
    może ty nie /
    ja nie napisałem ,że Otylka nie jest winna ,napisałem ,że naruszyła ogólną
    zasadę ograniczonego zaufania obowiązującą w naszym kraju i dlatego jest
    winna.Co do tych kilometrów to przeczytaj jeszcze raz to co napisałem.To
    czy miała prawo jechać lewym pasem ? Tak miała prawo i jechała ,a miała
    prawo bo właśnie w miejscu w którym się to stało brak było stosownego znaku
    zakazującego takiej jazdy i to jest właśnie cały problem.Całkiem innaczej
    wyglądał by problem gdy by w tym miejscu było stosowne oznakowanie a Ona
    nie zastosowała by się do niego ale takiego znaku nie było.

    akara

  • 30. Data: 2007-03-27 20:08:17
    Od: ara <a...@a...com>

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 00:05:15 +0200, Zenek napisał(a):

    > Zatem należało zachować SZCZEGÓŁNĄ ostrożność i poruszać sie z
    > prędkościa o 100 mniejszą - czyli 40km/h

    Ty jednak nie rozumiesz problemu

    akara