    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Otylia Jędrzejczak - wyrok
    Date: Mon, 2 Apr 2007 23:01:41 +0200

    On Tue, 27 Mar 2007, ara wrote:

    > Ty jednak nie rozumiesz problemu

    To może ja odgrzeję moje rozumienie tego, co napisał(a) ara:
    powszechnie(?) przyjęte jest, że jak nie widać zagrożenia to się wyprzedza.
    Właściwszym by było przyjęcie, iż jak WIDZĘ że NIE MA zagrożenia to
    się wyprzedza... i o to poszło.
    Nie tłumacz mi, że statystycznie to człowiek jednak bywa iż robi inaczej,
    przyjmując założenia ktore bywają błędne.
    Ale to jest błąd, gruby i (bywa) śmiertelny - nie błąd założeń, błąd
    ich przyjęcia.
    Idzie o to, iż rozumiem z opisu że jest tam taki fałd, że nie było widać
    co jest za krawędzią a prowadząca nie znała drogi, więc nie miała prawa
    zakładać iż jezdnia jest np. "schowana" tylko na grubość 20 cm.

    pzdr, Gotfryd