  • 1. Data: 2007-03-25 18:01:48
    Temat: Wycofanie powództwa.
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Jak to się robi? Rozumiem, że trzeba napisać stosowny dokument, ale może
    jakieś wzory?
    Sprawa dotyczy podziału majątku, z mojego powództwa, które chcę wycofać, czy
    jak to sie tam nazywa.

  • 2. Data: 2007-03-25 21:14:35
    Temat: Re: Wycofanie powództwa.
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Sprawa dotyczy podziału majątku, z mojego powództwa, które chcę wycofać,
    > czy jak to sie tam nazywa.

    To raczej cofnięcie wniosku. Piszesz pismo, a w nim wskazujesz sąd przed
    którym sprawa się toczy, wskzauejsz uczestników, sygnaturę akt, piszesz ze
    cofasz wniosek i wnosisz o umorzenie postępowania. Na koniec podpisujesz i
    tyle.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl