  • 11. Data: 2007-03-26 15:49:47
    Temat: Re: Otylia Jędrzejczak - wyrok
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    news:eu7vbm$en7$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Zenek" <z...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:eu6ovn$2mj$1@news.task.gda.pl...

    > Abstrahujac od wszystkiego - a dlaczego nie?
    > W koncu wypadek powodujesz nieumyslnie, a za kolko po pijanemu siadasz
    > (przewaznie) umyslnie!!!

    Pedał gazu też wciskasz umyślnie. Podejmujesz manewr wyprzedzania również.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2007-03-26 16:45:58
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 25 marca 2007 23:18
    (autor Zenek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <eu6ovn$2mj$1@news.task.gda.pl>):

    > W uzasadnieniu wyroku dla Otyli Jędrzejczak było podane - cytuję z
    > pamięci - że sąd nie chciał psuć kariery sportowej dzielnej pływaczce -
    > w efekcie wyrok w zawieszeniu.

    Czyżbyś wierzył w równość? :D
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 13. Data: 2007-03-26 16:47:38
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 25 marca 2007 23:55
    (autor Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1mr89s75gwbur$.n9clg4ggzf8i$.dlg@40tude.net>):

    > Otylia przed sądem "rozkleiła" się.

    Ojejkujekujejku... Czy jak ja sobie popłaczę to sąd też będzie łaskawy? Może
    adwokaci powinni radzić swoim klientom szkoły płaczu?

  • 14. Data: 2007-03-26 17:51:09
    Od: "salicki" <s...@c...pl>

    > Ojejkujekujejku... Czy jak ja sobie popłaczę to sąd też będzie
    > łaskawy? Może adwokaci powinni radzić swoim klientom szkoły płaczu?

    syndrom owsiaka ... pamietacie jakie surowe wyroki dostawali
    ci co robili napady na zbierajacych do puszek ?

  • 15. Data: 2007-03-26 18:09:27
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
    > Pedał gazu też wciskasz umyślnie. Podejmujesz manewr wyprzedzania również.

    mam rozumieć że wypadek też powodujesz umyślnie?

    KG

  • 16. Data: 2007-03-26 18:18:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > mam rozumieć że wypadek też powodujesz umyślnie?

    Oczywiście, to samobójca ;)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 17. Data: 2007-03-26 19:04:35
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > mam rozumieć że wypadek też powodujesz umyślnie?

    W zarzucie jest coś takiego - naruszając umyślnie zasady bezpieczeństwa w
    ruchu drogowym..... Wypadek jest nieumyślny a naruszenie zasad umyślne. I to
    nie moja wina ;))

  • 18. Data: 2007-03-26 19:46:34
    Od: ara <a...@a...com>

    Dnia Sun, 25 Mar 2007 23:18:47 +0200, Zenek napisał(a):

    > Witam,
    >
    > "Prokurator zażądał przed Sądem w Płońsku kary 1 roku pozbawienia
    > wolności w zawieszeniu na 3 lata i zakazu prowadzenia pojazdu przez 2
    > lata dla Otylii Jędrzejczak". Chciałbym przypomnieć, że jest to wyrok za
    > ZABICIE człowieka.

    W swoim wywodzie zapomniałeś o bardzo ważnej sprawie ,biegli wskazali że
    również droga w tym miejscu jest źle oznakowana ,a w zasadzie wcale nie
    ozanakowana a zgodnie z przyjętymi zasadami powinna być.Tak więc sprawczyni
    nie załamał żadnego zakazy ani nakazu wynikającego ze znaków
    drogowych.Naruszyła ogólną zasadę ograniczonego zaufania oraz przekroczyła
    dozwoloną prędkość.Przekroczenie jednak tej dozwolonej prędkości mogło być
    wynikiem a raczej próbą ratowania się przed "czołówką".Jadąc tą drogą mogła
    sobie wcale nie zdawać sprawy z tego / a doświadczonym kierowcą to ona nie
    jest/,że rozpoczęła manewr wyprzedzania na niewłaściwie oznakowaniej
    drodze, konkretnie chodziło o to że rozpoczęłą wyprzedzanie przed
    wzniesieniem,które ma dość nietypowy profil.To między innymi miało wpływ na
    rozbieżne opinie biegłych i dlatego obrońcy wnosili o uniewinnienie.
    akara

  • 19. Data: 2007-03-26 21:12:59
    Od: "JohnyBravo" <J...@c...com>

    Moze ukarane powinny zostac osoby odpowiedzxialne za stan drogi i jej
    oznakowanie ?

  • 20. Data: 2007-03-26 21:44:05
    Od: Zenek <z...@p...onet.pl>

    SDD napisał(a):
> [...]
    >
    > Abstrahujac od wszystkiego - a dlaczego nie?
    > W koncu wypadek powodujesz nieumyslnie, a za kolko po pijanemu siadasz

    O ile mnie moja starcza pamięć nie myli, chyba do 1957 roku karano za
    skutek a nie za stworzenie potencjalnego zagrożenia. Tzn. karano nie za
    jazdę po pijanemu, a za FAKT np. potrącenia kogoś, spowodowania szkód itd.

    P.S.
    Po tzw. pijaku często spotyka się ludzi, którzy zachowują się jak
    nienormalni. Nienormalnych i chorych psychicznie nie karze się za ich
    czyny. Więc dlaczego nie ukarano TRZEŹWEJ, osoby, która spowodowała
    zagrożenie i śmierć innej osoby, osoby, która kierowała autem
    przekraczając wszelkie, zdroworozsądkowe normy?

    Zenek