  • 11. Data: 2016-05-04 10:05:28
    Temat: Re: Odwołanie do okręgowego - bez stawiennictwa obowiazkowego
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-04 o 10:02, mały pisze:
    > dzięki za pomoc :) spoko grupa :)

    Mówi się, że nie ma głupich pytań, ale pytanie się o statystykę oddaleń
    apelacji (nawet nie podając okręgu apelacji) w kontekście ewentualnej
    szansy na wynik konkretnej sprawy (w dodatku prowadzonej przez adwokata,
    czyli to on powinien być adresatem pytania na ile apelacja jest zasadna)
    jest co najmniej głupie.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2016-05-04 10:25:19
    Od: mały <m...@w...eu>

    pytałem ogólnie, bo wiem że są przeprowadzane takie statystyki

  • 13. Data: 2016-05-04 10:33:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-04 o 10:25, mały pisze:
    > pytałem ogólnie, bo wiem że są przeprowadzane takie statystyki

    I dlaczego uważasz, że mielibyśmy je za ciebie szukać? ;O

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2016-05-04 13:33:20
    Od: mały <m...@w...eu>

    Dzięki za pomoc :) Super grupa :) Gratuluje :))))
    Liwiusz? Czemu masz taką frajerską ksywkę ?:)

  • 15. Data: 2016-05-04 13:46:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-04 o 13:33, mały pisze:
    > Dzięki za pomoc :) Super grupa :) Gratuluje :))))
    > Liwiusz? Czemu masz taką frajerską ksywkę ?:)

    Te, a o co chodzi, panie 6cm? ;)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2016-05-04 13:49:21
    Od: mały <m...@w...eu>

    hehe słoiczku :)

  • 17. Data: 2016-05-10 23:47:48
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 4 May 2016 10:25:19 +0200, w
    <5729b1f1$0$22820$65785112@news.neostrada.pl>, mały <m...@w...eu>
    napisał(-a):

    > pytałem ogólnie, bo wiem że są przeprowadzane takie statystyki

    Może i są, tylko jak policzyć np. uznanie powództwa w 50%, a nie w 25%?