    From: LeonKame <k...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odrzucony sprzeciw od nakazu zaplaty
    Date: Thu, 5 May 2016 10:23:31 +0200

    W tym roku dostalem nakaz zaplaty niby niezaplaconej raty w wysokosci
    150zl sprzed 7 lat. Dokumenty juz dawno wyladowaly w koszu wiec szybko
    napisalem sprzeciw zgodnie ze znalezionymi wzorami w internecie.

    Wczoraj dostalem pismo z sadu ktory to postanawia odrzucic sprzeciw z
    powodow formalnych . Z sadu podobno zostal wyslany do mnie "formularz
    urzedowy" na ktorym to musi byc wniesiony sprzeciw. Niby 2 razy
    awizowano i uznano ze doreczono. Nie wiem jakim cudem bo zadnego awiza
    nie znalazlem w skrzynce a listonosz zawsze stara sie doreczac osobiscie
    polecone. Niby mam teraz mozliwosc wniesienia zazalenia.

    Co mozna dalej z tym fantem zrobic, dodam ze nie mam zamiaru placic ani
    zlotowki naciagaczom .