  • Data: 2016-05-06 10:01:30
    Temat: Re: Odrzucony sprzeciw od nakazu zaplaty
    Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-05 o 11:00, Liwiusz pisze:

    > Nie widzę postu LeonKame, ale o jakim procesie piszesz, skoro sprawa
    > jest już prawomocnie zakończona poprzez odrzucone zarzuty?

    Tak do konca to nie jest zakonczona poniewaz mam jescze 7 dni na
    wniesienie zazalenia. Okazalo sie ze Inpost niedostarczyl zadnego
    awizo i przesylka sobie lezala w punkcie odbioru po czym wpisali ze bylo
    2 razy awizo i odeslali do sadu.

    Swoja droga to tylko w tym bananowym kraju uznaje sie przesylke za
    doreczona w takim bardzo dziwnym przypadku. Ten kraj juz calkiem zszedl
    na psy. Qrwa i zlodziej rzadzi zamiast Elit.