  • 1. Data: 2016-05-05 10:23:31
    Temat: Odrzucony sprzeciw od nakazu zaplaty
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W tym roku dostalem nakaz zaplaty niby niezaplaconej raty w wysokosci
    150zl sprzed 7 lat. Dokumenty juz dawno wyladowaly w koszu wiec szybko
    napisalem sprzeciw zgodnie ze znalezionymi wzorami w internecie.

    Wczoraj dostalem pismo z sadu ktory to postanawia odrzucic sprzeciw z
    powodow formalnych . Z sadu podobno zostal wyslany do mnie "formularz
    urzedowy" na ktorym to musi byc wniesiony sprzeciw. Niby 2 razy
    awizowano i uznano ze doreczono. Nie wiem jakim cudem bo zadnego awiza
    nie znalazlem w skrzynce a listonosz zawsze stara sie doreczac osobiscie
    polecone. Niby mam teraz mozliwosc wniesienia zazalenia.

    Co mozna dalej z tym fantem zrobic, dodam ze nie mam zamiaru placic ani
    zlotowki naciagaczom .

  • 2. Data: 2016-05-05 10:53:35
    Temat: Re: Odrzucony sprzeciw od nakazu zaplaty
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 May 2016 10:23:31 +0200, LeonKame napisał(a):

    > Co mozna dalej z tym fantem zrobic, dodam ze nie mam zamiaru placic ani
    > zlotowki naciagaczom .

    Jak płaciłeś przelewami z konta to przejrzyj, zrób wyciąg i czekaj na
    proces sądowy. Na którym dowiedziesz ze nie mają racji oraz wystąpisz o
    odszkodowanie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2016-05-05 11:00:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jak płaciłeś przelewami z konta to przejrzyj, zrób wyciąg i czekaj na
    > proces sądowy. Na którym dowiedziesz ze nie mają racji oraz wystąpisz o
    > odszkodowanie.

    Nie widzę postu LeonKame, ale o jakim procesie piszesz, skoro sprawa
    jest już prawomocnie zakończona poprzez odrzucone zarzuty?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2016-05-05 11:31:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No własnie, BTW sprzeciw odrzucony (bo np. wniesiony po ustawowym terminie?) czy
    oddalony (wówczas powinien być wyrok w cywilnym, uwzględniający powództwo?)?
    Może powinien złożyć wniosek o przywrócenie terminu na wniesienie sprzeciwu (a
    składał?)?
    Lub zażalenie na ewentualne postanowienie o nadaniu klauzuli wykonalności nakazowi
    zapłaty, do czego zgromadzenie wszelkich dokumentów w sprawie jest bardzo istotne
    (!!).
    Tylko musi trzymać rękę na pulsie, bo sąd nie zawiadamia pozwanego/dłużnika ani o
    wpłynięciu od powoda/wierzyciela wniosku o nadanie nakazowi zapłaty / wyrokowi
    klauzuli wykonalności, ani sąd nie powiadamia dłużnika o fakcie nadania klauzuli.

    -----

  • 5. Data: 2016-05-06 10:01:30
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2016-05-05 o 11:00, Liwiusz pisze:

    > Nie widzę postu LeonKame, ale o jakim procesie piszesz, skoro sprawa
    > jest już prawomocnie zakończona poprzez odrzucone zarzuty?

    Tak do konca to nie jest zakonczona poniewaz mam jescze 7 dni na
    wniesienie zazalenia. Okazalo sie ze Inpost niedostarczyl zadnego
    awizo i przesylka sobie lezala w punkcie odbioru po czym wpisali ze bylo
    2 razy awizo i odeslali do sadu.

    Swoja droga to tylko w tym bananowym kraju uznaje sie przesylke za
    doreczona w takim bardzo dziwnym przypadku. Ten kraj juz calkiem zszedl
    na psy. Qrwa i zlodziej rzadzi zamiast Elit.

  • 6. Data: 2016-05-06 11:57:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 maja 2016 10:01:25 UTC+2 użytkownik LeonKame napisał:

> [...]
    > wniesienie zazalenia. Okazalo sie ze Inpost niedostarczyl zadnego
    > awizo i przesylka sobie lezala w punkcie odbioru po czym wpisali ze bylo
    Od marca InPost nie obsługuje już przesyłek sadowych.

  • 7. Data: 2016-05-07 00:09:03
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-05-06 o 10:01, LeonKame pisze:

> [...]
    > doreczona w takim bardzo dziwnym przypadku. Ten kraj juz calkiem
    > zszedl na psy. Qrwa i zlodziej rzadzi zamiast Elit.

    W bloku w którym mieszkam mieszka tez kurier Inpostu (siedział podobno w
    więzieniu) i dwa razy mi nie dostarczył przesyłki. Sąd uznał ją jako
    doręczoną.
    Raz zostawił w skrzynce dwie kopie (żółte kartki). Pojechałam do Inpostu
    i okazało się,że przesyłkę już (rzekomo) odebralam, a druga kopia to nie
    była do mnie tylko do sąsiada. Żaluję, że tych kopii sobie nie
    zatrzymalam, tylko zostawilam w Inpoście (Skok Stefczyka).
    Mieli te inposty zlikwidować i jak widać nie zlikwidowali. Teraz się na
    poczcie odbiera.
    Na dodatek wymyślili ostatnio, żeby listonosze sprawdzali/spisywali
    liczniki gazowe. Już raz listonosz u mnie spisywał.
    Tak sobie myślę, że chodziło tu o wywęszenie ile telewizorów mają
    ludzie, a potem sprawdzenie czy placa abonament, czy nie.
    K*stwo coraz większe się robi. Śledzenie, podsłuch telefonów. Nie wiem
    czy ja jeszcze żyję w Polsce, czy na jakiejś Białorusi.

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-05-07 00:14:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > doreczona w takim bardzo dziwnym przypadku. Ten kraj juz calkiem
    > zszedl na psy. Qrwa i zlodziej rzadzi zamiast Elit.

    Powypuszczali mafie pruszkowską z więzień, to to jest chyba też
    częściowa elyta. Pozakładali sobie teraz lichwiarskie firmy pożyczkowe
    (powyrastały jak grzyby po deszczu), bo forsę mieli gdzieś pochowaną.
    Teraz wielkie pony. Niedługo może się dobiją do stołków rządowych. Tak
    sobie gdybam.

    --
    animka

  • 9. Data: 2016-05-07 00:15:45
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-05-06 o 11:57, Kris pisze:

    > Od marca InPost nie obsługuje już przesyłek sadowych.
    Obsługuje sądowe. Jak uczciwy kurier to można ewentualnie odebrać na
    poczcie, bo tam są teraz Inposty.

    --
    animka

  • 10. Data: 2016-05-07 09:17:01
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    To jest wlasnie tragedia dla polski , Handełe w rządzie nie do
    pomyslenia bo Handełe to wiadomo co to za Ełyta ma tego samego patrona
    co złodzieje.

    Dobro narodu to dal nich mniej wazna rzecz niz wlasne kieszenie co widac
    na codzien.

    Kaczynski troche pogonil to scierwo ale czarni nie sa wiele lepsi bo tez
    wywodza sie w polsce ze zdemoralizowanej czesci spoleczenstwa.