  • 1. Data: 2003-01-10 13:03:49
    Temat: zajecie wynagrodzenia
    Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam>

    Witam,
    bardzo prosze o pomoc, poniewaz nie wiem jak rozwiazac pewien problem.
    Przypuscmy, ze zatrudniam pracownika. Dostalam pismo od komornika sadowego
    dotyczace zajecia wynagrodzenia za prace z tytulu egzekucji swiadczen
    alimentacyjnych. Zaleglosc jest bardzo duza kwota. Moj pracownik oplacal
    alimenty, ale nie poprzez konto komornika, tylko bezposrednio na konto ZUSu.
    Miesieczna kwota alimentow to 1000zl, natomiast pracownik placil 100-200zl
    miesiecznie. Zarabia on 760brutto na miesiac. I teraz nie wiem, co mam
    odpisac komornikowi. Komornik twierdzi, ze moj pracownik od 1999 roku nie
    wplacil nic. Ale pracownik ma dowody wplaty. No i czy zarabiajac 760zl
    brutto mozna zajac jego wynagrodzenia? dodam, ze co miesiac wyplacam mu
    rozniez diete.

    Dziekuje z gory za wszelkie rady.

  • 2. Data: 2003-01-10 16:43:20
    Temat: Re: zajecie wynagrodzenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Ty masz wykonać postanowienie komornika. To pracownik może od komornika
    żądać uchylenia zarządzenia, a nawet wystąpić do sądu o jego uchylenie. Ty
    nie jesteś stroną w postępowaniu i jeśli nie wykonasz żądania komornika,
    możesz ponieść z tego tytułu konsekwencje.

  • 3. Data: 2003-01-10 17:09:55
    Temat: Odp: zajecie wynagrodzenia
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avmtlo$smi$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > nie jesteś stroną w postępowaniu i jeśli nie wykonasz żądania komornika,
    > możesz ponieść z tego tytułu konsekwencje.

    o tym wszystkich ona wie ...przeczytaj dobrze o jaką pomoc prosi ...

    Sandra