  • 1. Data: 2004-03-23 19:48:18
    Temat: Wypalanie traw ...
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    jeśli zauważę kogoś wypalającego trawę to gdzie
    muszę ten fakt zgłosić ?
    nie chodzi mi o jakiś większy akwen, tylko
    o kawałek łąki przy osiedlu, na której rok
    w rok, ktoś wypala trawę
    w tym roku tego nie przepuszczę - musze 'przydybać’
    podpalacza

    Rafał

  • 2. Data: 2004-03-23 20:12:46
    Temat: Re: Wypalanie traw ...
    Od: "Nahuelito" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o kawałek łąki przy osiedlu, na której rok
    > w rok, ktoś wypala trawę
    > w tym roku tego nie przepuszczę - musze 'przydybać’

    do JRG PSP lub OSP (straży pożarnej)
    Jak go złapiesz, to spuść mu łomot i ode mnie ...

    --
    Napis w kiblu, trzy metry nad podłogą...
    "Jeśli tu dosikasz, zgłoś się do straży pożarnej"

  • 3. Data: 2004-03-24 02:09:01
    Od: poreba <d...@p...com>

    Rafał <b...@g...pl> niebacznie popelnil

    > jeśli zauważę kogoś wypalającego trawę to gdzie
    > muszę ten fakt zgłosić ?
    > nie chodzi mi o jakiś większy akwen,
    Włóż to między bajki, niejeden wrzaskiem "Wisła się pali!"
    usiłował "zawracać Wisłę kijem" ;)))

    A poważniej: a jest choć trochę lasu w odległości 100m?

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2004-03-24 12:01:58
    Temat: Odp: Wypalanie traw ...
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Wypalanie trawy na akwenie to jakieś kuriozum ;)

    A o takich rzeczach zawsze najlepiej powiadomić policję, no i straż pożarną
    ( choć w Polsce nie ma jednostek wyspecjalizowanych w gaszeniu akwenów ;)

    brett