  • 1. Data: 2004-03-23 19:19:16
    Temat: czy można skreślić z listy studentów za niezapłacone czesne
    Od: "Jarek Skorski" <j...@w...pl>

    witam

    czy niezapłacone czesne może być powodem skreślenia z listy studentów ?

    ( oficjalny powód to niezaliczenie semestru , ale wpisy w indeksie są ,
    nie ma ich na karcie egzaminacyjnej , a karty nie ma bo nie ma
    potwierdzenia wpłaty)

    uczelnia jak najbardziej państwowa

  • 2. Data: 2004-03-23 19:44:45
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Jarek Skorski" <j...@w...pl> wrote in message
    > witam
    >
    > czy niezapłacone czesne może być powodem skreślenia z listy studentów ?

    To zależy od umowy, którą podpisałeś z uczelnią. Przeczytaj dokładnie.
    Poczytaj również regulamin studiów.
    Założę się, że taki punkt jest.

    > ( oficjalny powód to niezaliczenie semestru , ale wpisy w indeksie są ,
    > nie ma ich na karcie egzaminacyjnej , a karty nie ma bo nie ma
    > potwierdzenia wpłaty)
    >
    > uczelnia jak najbardziej państwowa

    Nie napisałeś jakie są daty na piśmie ze skreśleniem oraz daty egzeminów. Co
    było wcześniej.
    Jeżeli zdałeś egzaminy przed datą skreślenia cię z listy studentów to
    egzaminy masz zaliczone.
    Karta egzaminacyjna jest wewnętrznym dokumentem uczelni i nie ma tu żadnego
    znaczenia.
    Bez karty prowadzący nie powinien dopuścić cię do egzaminu. Jeżeli to zrobił
    to uczelnia powinna wyciągnąć konsekwencje w stosunku do niego za złamanie
    regulaminu.
    Na decyzji o skreślniu masz podany również tryb odwołania się od decyzji
    oraz terminy w których musisz to zrobić.

  • 3. Data: 2004-03-23 20:09:08
    Od: "Jarek Skorski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > To zależy od umowy, którą podpisałeś z uczelnią. Przeczytaj dokładnie.
    > Poczytaj również regulamin studiów.
    > Założę się, że taki punkt jest.

    umowa ?
    nic nie podpisywałem
    do podpisu również nie dostałem regulaminu

> [...]
    > Na decyzji o skreślniu masz podany również tryb odwołania się od
    > decyzji oraz terminy w których musisz to zrobić.

    egzaminów nie było
    miałem do zaliczenia seminarium ( ktore zaliczyłem ) i jeszcze jeden
    przedmiot - czysta formalność - przepisanie z innego indeksu

    wewnętrzna sprawa uczelni , ale bez niej nie ma zaliczonego semestru
    i koło się zamyka