  • 1. Data: 2004-03-23 19:22:06
    Temat: Zapytanie o cło na auto z zagranicy
    Od: "Plusek$" <p...@t...pl>

    Mam otrzymać od kogoś (darowizna) samochód z zagranicy, z tego co
    wygooglalem w obecnej chwilki to teraz bym zapłacił cło na auto w wysokości
    714,3 EURO, akcyza wyniesie 6,4%, a do tego dochodzi podatek VAT 22%.
    Pytanie brzmi czy teraz się opłaca sprowadzić auto z zagranicy, czy lepiej
    poczekac na wniebowstąpieniu Polski do Unii Europejskiej, podobno ma nie być
    podatku VAT, a czy inne składniki pozostaną bez zmian ?

    Dzięki z góry za odpowiedź i pozdrawiam !!!
    Plusek$

  • 2. Data: 2004-03-23 19:36:34
    Temat: Re: Zapytanie o cło na auto z zagranicy
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Plusek$ <p...@t...pl> wrote:
> [...]
    > poczekac na wniebowstąpieniu Polski do Unii Europejskiej, podobno ma nie być
    > podatku VAT, a czy inne składniki pozostaną bez zmian ?

    Na pl.misc.samochody ktos pisal ze po 1.05 wystarczy by
    niemiecki darczynca zachowal 1% auta, by nie trzeba bylo
    nic w Polsce placic. Wada: TUV zamiast przegladu i ubezpieczenie platne w euro.

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-