1. Data: 2004-03-23 19:16:53
Temat:wzór pozwu o zmniejszenie alimentów
Od:"Jarek Skorski" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
ma może ktoś w swoich zbiorach wzór pozwu o zmniejszenie alimentów ?

jeśli tak , prosiłbym bardzo o przesłanie na priv

jarek(at)wm.pl

2. Data: 2004-03-27 07:09:44
Temat:Re: wzór pozwu o zmniejszenie alimentów
Od:"treneros" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Skorski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam
> ma może ktoś w swoich zbiorach wzór pozwu o zmniejszenie alimentów ?
>
> jeśli tak , prosiłbym bardzo o przesłanie na priv
>
> jarek(at)wm.pl

Witam
Mozesz napisac taki pozew w ten sposob:
/Twoje dane/ miejsc,dnia ............... r.
/Adres/

Sąd Rejonowy
Wydzial ...........
w......................

Powód: .......

Pozwany:...............

artość przedmiotu sporu ................. zł

Pozew o obniżenie alimentów

Wnoszę o:

Obniżenie alimentów w kwocie ... zł
miesięcznie, płatnych przez powoda .....
na rzecz małoletniego/niej .............,
określonych w wyroku Sądu Rejonowego
w ..............Wydział..........z dnia ....r.
sygn. akt ....................................

Uzasadnienie

/tutaj opisz Twoja trudna sytacje materialna,
napisz ze malo zarabiasz, ewentualnie ze
musiales sie leczyc w szpitalu, ze masz
druga rodzine i dzieci na utrzymaniu,
ze koszty twojego utrzymania sa
wysokie... itp, i na potwierdzenie