  • 11. Data: 2002-08-21 09:28:18
    Temat: Re: Ręka Proroka
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Dominik Jan Domin <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ajvlma$j3v$...@n...onet.pl...
    > 10-latek to 4 klasa podstawówki. Ale oczywiście: 10-latek nie popełnia
    > przestępstwa, ponadto są rówieśnikami (i takie kontakty są normalne).

    Normalne? W wieku 10 lat?

    Alek

  • 12. Data: 2002-08-21 09:32:48
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Alek napisał:
    > Użytkownik Dominik Jan Domin <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:ajvlma$j3v$...@n...onet.pl...

    > Normalne? W wieku 10 lat?

    Podobno teraz dzieci wczesnie dojrzewają :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2002-08-21 12:27:55
    Temat: Odp: Ręka Proroka
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Alek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...

    > Użytkownik Dominik Jan Domin <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:ajvlma$j3v$...@n...onet.pl...
    >
    > Normalne? W wieku 10 lat?

    Qrde... a widziales wzwod u 10-latka?? O jakich kontaktach mowisz?? Bo
    seksualne ( w tradycyjnym znaczeniu) nie wchodza w gre.

    Kania

  • 14. Data: 2002-08-21 13:23:50
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Sonet <e-mail:no-spam------sonet@skrzynka.pl> napisał(a):

    > A żeby narobić szumu na grupie zapytam grzecznie : Dwa zdarzenia [prawie z
    > życia wzięte]-jedno , gdzie dziewczyna której brakuje kilka dni do 15 lat
    > prawie gwałci pijanego, nieprzytomnego mężczyznę , I kilka dni potem [miała
    > już 15 lat] kilku męzczyzn uprawia z nią seks grupowy.
    > W pierwszym przypadku jak mniemam osobnik winnien pójść do pierdla bo miał
    > seks z dzieckiem. W drugim wszystko w normie ....[? ;{{{]
    > A gdyby zdarzenia dzielił jeden dzień ? A godziny ?

    Pozwolę sobie ograniczyć moją odpowiedź do punktu 1-szego. W Polsce nie mamy
    już średniowiecza i odpowiedzialności obiketywnej (np. ktoś topi się w
    stawie - odpowiada właściciel stawu!). W Polsce aby popełnić występek, a
    takim przestępstwem jest spółkowanie z "małolatem", jeżeli ustawa nie stanowi
    inaczej, a w tym przypadku nie stanowi, trzeba działać umyślnie, czyli w
    zamiarze bezpośrednim lub ewentualnym. Jeżli jakaś "małolata" bawi się
    ptaszyną zamroczonego faceta to ten facet nie działa w żaden sposób umyślnie,
    więc tym samym nie poniesie odpowiedzialności karnej.

  • 15. Data: 2002-08-21 20:20:17
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    umyślnie,
    > więc tym samym nie poniesie odpowiedzialności karnej.

    A wobec dziewczynki mogą być zastosowane środki wychowawcze
    jako nieletniej sprawczyni czynu zabronionego w art. 197 kk, jeśli
    np. wcześniej upiła tego faceta w celu seksualnego wykorzystania go.

  • 16. Data: 2002-08-21 20:22:00
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Podobno teraz dzieci wczesnie dojrzewają :-))
    >
    > Maddy

    A gdy dojrzeją to spadają.

  • 17. Data: 2002-08-27 13:26:14
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Qrde... a widziales wzwod u 10-latka?? O jakich kontaktach mowisz?? Bo
    > seksualne ( w tradycyjnym znaczeniu) nie wchodza w gre.

    Tak, widziałem. Całego dziesięciolatka co prawdy zbytnio nie, bo nie miałem
    lustra w pokoju, obejmującego całą postać (dla chcących donosy do
    prokuratury: tym dziesięciolatkiem byłem ja sam, ok. 15 lat temu). Co nie
    zmienia faktu, że rzeczywiście większość dziesięciolatków jest aseksualna.

    Nie chodzi natomiast o kontakty seksualne w POTOCZNYM znaczeniu, tylko w
    PEŁNYM znaczeniu. Oglądanie własnych narządów płciowych w grupie 10-letnich
    chłopców to normalka (a myślicie, że co robi się podczas ciszy poobiedniej
    na koloniach?), natomiast gdyby robił to dorosły wraz z dziesięciolatkami -
    odpowiadałby z art. 200 KK.

    Pozdrawiam

    Dominik Jan Domin