  • 1. Data: 2002-08-20 08:52:12
    Temat: DG
    Od: "PO" <p...@h...com>

    Witam,
    od 2002-01-01 nie jest wymagane przedstawienie/posiadanie dokumentu
    potwierdzajacego prawo do prowadzenia w danym lokalu DG.
    Chyba w zmiany te wdarla sie pewne niescislosc, bo w ten sposob mozna
    prowadzic dzialalnosc w lokalu, ktorego wlasciciel nic o tym nawet nie
    wie......
    Moje pytanie brzmi: jakimi narzedziami dysponuje wlasciciel lokalu, by
    ustrzec sie przed tego typu sytuacjami?

    pozdr
    PO

  • 2. Data: 2002-08-21 12:24:19
    Temat: Odp: DG
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik PO <p...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajt004$bta$...@n...onet.pl...
> [...]
    > wie......
    > Moje pytanie brzmi: jakimi narzedziami dysponuje wlasciciel lokalu, by

    Moze i prawo nie wymaga niczego, ale sprobuj zerejestrowac dzialanosc
    gospodarcza nie majac przynajmniej zgloszonego pobytu czasowego (do 2
    miesiecy) lub nie posiadajac jakiejkolwiek umowy umozliwiajacej Ci
    korzystanie z tego lokalu (umowa najmu, uzyczenia itp).

    rejestrowalam DG w czerwcu 2002 i musialam udokumentowac prawo do lokalu
    (jakikolwiek prawo, w moim przypadku zgloszenie pobytu czasowego).

    Przepisy a codziennosc to dwie rozne sprawy.

    Kania

    P.S. Moje doswiadczenia pochodza z Krakowa i Bielska-Bialej