  • 1. Data: 2002-08-20 08:08:23
    Temat: Przepisy wykonawcze do podpisu - kto ma?
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Witam !
    Czy może ma jakąś postać ostatecznej wersji przepisów wykonawczych do
    ustawy o podpisie cyfrowym? Ponoc są one jużopublikowane, ale ne ma na
    stronach MG.

    Vizvary Istvan

  • 2. Data: 2002-08-20 10:13:04
    Temat: Re: Przepisy wykonawcze do podpisu - kto ma?
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy może ma jakąś postać ostatecznej wersji przepisów wykonawczych do
    > ustawy o podpisie cyfrowym? Ponoc są one jużopublikowane, ale ne ma na

    Dz.U. nr 128 z dnia 12.08.2002

  • 3. Data: 2002-08-20 11:05:42
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "scorpio" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Dz.U. nr 128 z dnia 12.08.2002

    Tyle to ja też wiedziałem:-(( Ale w Internecie!
    Okazuje się , że tam też jest pod adresem
    http://panorama.infor.pl/akty/portal.html

    Vizvary

  • 4. Data: 2002-08-20 12:04:15
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

> [...]
    > Czy może ma jakąś postać ostatecznej wersji przepisów wykonawczych do
    > ustawy o podpisie cyfrowym? Ponoc są one jużopublikowane, ale ne ma na

    Wszystkie sa (lacznie z rozporzadzeniem ministra finansow) pod
    http://www.vagla.pl/podpis/

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl