  • 1. Data: 2002-08-20 09:53:17
    Temat: Ręka Proroka
    Od: "Demonaz" <d...@p...onet.pl>

    Jaki wiek musi osiągnąć nieletnia, aby nie groziła odpowiedzilność karna za
    kontakty seksulane ?

  • 2. Data: 2002-08-20 10:10:42
    Temat: Re: Ręka Proroka
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Demonaz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki wiek musi osiągnąć nieletnia, aby nie groziła odpowiedzilność karna
    za
    > kontakty seksulane ?

    15

  • 3. Data: 2002-08-20 10:56:54
    Od: "qurtis" <q...@p...onet.pl>

    > Jaki wiek musi osiągnąć nieletnia, aby nie groziła odpowiedzilność karna
    za
    > kontakty seksulane ?

    tez mam jedna w przedszkolu na oku i czekam

  • 4. Data: 2002-08-20 11:27:43
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    > Jaki wiek musi osiągnąć nieletnia, aby nie groziła odpowiedzilność karna
    za
    > kontakty seksulane ?

    W Polsce 15 lat.
    Powyżej tego jesteś bezpieczny (wykluczając wszelkiego typu zmuszanie do
    tychże kontaktów: gwałt, wykorzystywanie sytuacji pracodawcy, nauczyciela
    itp)).

    Dominik Jan Domin

  • 5. Data: 2002-08-20 12:34:40
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Demonaz wrote:
    > Jaki wiek musi osiągnąć nieletnia, aby nie groziła odpowiedzilność karna za
    > kontakty seksulane ?

    Musi mieć *skończone* 15 lat.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 6. Data: 2002-08-20 16:56:26
    Od: "Gacek" <G...@i...pl>

    "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote in message

    > Musi mieć *skończone* 15 lat.
    Z czystej ciekawosci (nie mam nikogo na oku w przedszkolu):
    1) Czy przypadkiem nie jest tak, ze jesli sad uzna "nieletnia/nieletniego"
    za osobe w pelni dojrzala fizycznie i psychicznie (zakladajac ze to mozliwe)
    do tego typu kontaktow seksualnych (powiedzmy bez bicza itp.) to wiek wtedy
    nie gra roli ?
    2) Przedszkolak z przedszkolakiem (parka 10 latkow) - to chyba tez znosi ten
    wiek ?

    --
    Pozdrawiam serdecznie - Gacek
    (odpowiadajac na priv usun cyfry z adresu)

  • 7. Data: 2002-08-20 19:56:23
    Od: "Sonet" <e-mail:no-spam------sonet@skrzynka.pl>

    Użytkownik "Gacek" <G...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam serdecznie - Gacek
    > (odpowiadajac na priv usun cyfry z adresu)

    A żeby narobić szumu na grupie zapytam grzecznie : Dwa zdarzenia [prawie z
    życia wzięte]-jedno , gdzie dziewczyna której brakuje kilka dni do 15 lat
    prawie gwałci pijanego, nieprzytomnego mężczyznę , I kilka dni potem [miała
    już 15 lat] kilku męzczyzn uprawia z nią seks grupowy.
    W pierwszym przypadku jak mniemam osobnik winnien pójść do pierdla bo miał
    seks z dzieckiem. W drugim wszystko w normie ....[? ;{{{]
    A gdyby zdarzenia dzielił jeden dzień ? A godziny ?
    Sonet

  • 8. Data: 2002-08-20 20:20:31
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Gacek" <G...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 2) Przedszkolak z przedszkolakiem (parka 10 latkow) - to chyba tez znosi
    ten
    > wiek ?

    10-latek w ogóle nie popełnia przestępstwa,
    nie jest nawet traktowany jako nieletni sprawca
    czynu zabronionego (od 13 lat).
    Tak więc tym bardziej nie interesuje się nim
    prokurator.

  • 9. Data: 2002-08-20 20:32:29
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Gacek wrote:
    > 1) Czy przypadkiem nie jest tak, ze jesli sad uzna "nieletnia/nieletniego"
    > za osobe w pelni dojrzala fizycznie i psychicznie (zakladajac ze to mozliwe)

    Ten wiek jest chyba obligatoryjny. Ale nie dam tu głowy.

    > 2) Przedszkolak z przedszkolakiem (parka 10 latkow) - to chyba tez znosi
    > ten wiek ?

    To ograniczenie dotyczy wykorzystania dziecka przez pełnoletniego.
    Rówieśnicy - czy mniej więcej rówieśnicy - mogą seksić bez czepiania
    się "proroka".

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 10. Data: 2002-08-21 09:13:11
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    mozliwe)
    > do tego typu kontaktow seksualnych (powiedzmy bez bicza itp.) to wiek

    Tylko w przypadku, kiedy sprawca nie mógł wiedzieć, że dana osoba nie
    ukończył 15 lat (wyklucza to wszystkich członków rodziny, nauczycieli i
    znajomych), a po wyglądzie i zachowaniu osoby mógl przypuszczać, że osoba ta
    ukończyła 15 lat: np. chłopiec zarabia na ulicy, posługuje się dowodem
    osobistym starszego brata, do ktorego jest b. podobny, a stopień rozwoju
    fizycznego (sam wiesz, o co chodzi) mógł pozwolić sprawcy mniemać, że jego
    partner ukończył lat 15. - sąd możę wtedy uniewinniśc podejrzanego.
    Natomiast sam stopień rozwoju fizycznego nie anuluje artykułu 200 KK -
    nauczyciel, który poderwie swoją, przedwcześnie dojrzałą 14-letnią
    uczennicę, nie może liczyć na zmiłowanie - wiedział dokładnie (a
    przynajmniej miał obowiązek wiedzieć), ile mała ma lat.

    > 2) Przedszkolak z przedszkolakiem (parka 10 latkow) - to chyba tez znosi
    ten
    > wiek ?

    10-latek to 4 klasa podstawówki. Ale oczywiście: 10-latek nie popełnia
    przestępstwa, ponadto są rówieśnikami (i takie kontakty są normalne).

    Pozdrawiam

    Dominik Jan Domin