  • 21. Data: 2003-05-14 08:37:17
    Temat: Odp: Odp: komornik i alimenty etc
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik sqrczak <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3ec1f621$...@n...home.net.pl...

    > podtsawą będzie akt notarialny np i dowody wpłat ...
    > sory , ale na pierwsze alimenty tez nie mam zadnego kwitu , bo sad
    > zapomnial mi go wyslac

    co sąd zapomniał wysłać ? sąd nie ma obowiazku wysłać bez uprzednio
    złozonego wniosku o dostarczenie wyroku czy ugody stronie pozwanej...z
    urzędu jedynie wysyła się osobie skazanej lub wyrok zaoczny o możliwości
    odwołania się od orzeczenia sądowego...

    Sandra

  • 22. Data: 2003-05-14 08:38:40
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <S...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9sv82$c35$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    > złozonego wniosku o dostarczenie wyroku czy ugody stronie pozwanej...z
    > urzędu jedynie wysyła się osobie skazanej lub wyrok zaoczny o możliwości

    oczywiscie o uprzednim opłaceniu takiego wniosku / opłata w znakach sądowych
    lub na konto podane przez sąd / .

    Sandra

  • 23. Data: 2003-05-14 10:30:14
    Temat: Re: Odp: komornik i alimenty etc
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    Sandra S...@w...pl napisał :

> [...]
    > urzędu jedynie wysyła się osobie skazanej lub wyrok zaoczny o
    > możliwości odwołania się od orzeczenia sądowego...

    ale to nie jest odpowiedz na pytanie ..
    wyraznie uslyszalem ze dostane to do momu poczta
    pewnie sie przeslyszalem

    i co ?
    i jest to niewazne w zwiazku z tym ?

  • 24. Data: 2003-05-14 15:15:29
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Czyli twierdzisz, że:
    1) niedopuszczalne są umowy regulujące obowiązek alimentacyjny -
    zobowiązanie się do płacenia alimentów w określonej wysokości, sposób itd.
    2) akt notarialny nie może być podstawą egzekucji - dlaczego uważasz, że
    art.777 jest wyłączony? na jakiej podstawie?
    Sformułowania, że kodeks jest władny w wydawaniu orzeczeń to już w ogóle
    nie rozumiem ;) Jaśniej, pełnymi zdaniami proszę. Rozważania o
    protokołach też są nie na temat.

    KG